۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

ساخت نفتکش هوشمند بدون هر گونه آلودگی زیست محیطی توسط چین

ساخت نفتکش هوشمند بدون هر گونه آلودگی زیست محیطی توسط چین
اولین کشتی دوستدار محیط زست بدون هرگونه آلودگی مجهز به فنّاوری‌های هوشمند که توسط چین ساخته شده و به تایید مؤسسه رده بندی Bureau Veritas رسیده، تحویل شرکت یونانی Aegean Shipping شد.
کد خبر: ۹۳۲۴۵

به گزارش گروه بین‌الملل مانا به نقل از مؤسسه Bureau Veritas ساخت و راه‌اندازی نفتکش افرا‌ماکس Green Admire اولین سری از چهار کشتی شرکت Aegean Shipping Management یونانی است که توسط شرکت کاسکو به کارخانه Yangzhu چین سفارش داده شده بود.

بر اساس این گزارش این نفتکش هوشمند مجهز به فنّاوری‌های جدید اولین شناوری است که به هیچ عنوان آلودگی محیط زیستی نخواهد داشت و تمامی الزامات استاندارد مارپول در آن رعایت شده است.

"Paillette Palaiologou" نماینده Bureau Veritas در مراسم رونمایی از نفتکش افراماکس در این مورد گفت خوشحالیم که نخستین نفتکش سبز را مورد تایید قرار داده‌ایم و خوشبختانه با بررسی‌های انجام شده انتشار گاز‌های گلخانه‌ای در این نفتکش کاملاً صفر می‌باشد. علاوه بر آن ۳۰ درصد سوخت کمتری نسبت به سایر نفتکش‌ها مصرف می‌کند.

"George Melissanidis" مدیر‌عامل شرکت Aegean Shipping Management یونانی نیز در این مراسم گفت: در این نفتکش کلیه فنّاوری‌های نوآورانه، هوشمند، سیستم‌های محیط زیستی پاک با هدف حذف ردِ پای کربن دیده شده و توسط سازمان‌های پیشرو به رسمیت شناخته شده است.

وی افزود این نفتکش ۱۱۴۳۷۷ DWT ظرفیت و ۶۴۳۱۲ تُن وزن خالص دارد و مورد تایید شرکت Bureau Veritas قرار گرفته است همچنین باید یادآور شوم بدون همکاری این مؤسسه دستیابی به اهداف مورد نظر مشکل بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار