۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۲

امکان بازدید عموم مردم از ناوشکن جماران در نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی / زمان بازدید ۲۶ خرداد

امکان بازدید عموم مردم از ناوشکن جماران در نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی / زمان بازدید ۲۶ خرداد
امکان بازدید عموم از ناوشکن جماران در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی و دریانوردی کیش به منظور آشنایی مردم با توانمندی ساخت صنایع دریایی ایران، فراهم شد.
کد خبر: ۹۳۱۱۷
به گزارش مانا، با پیگیری اداره بنادر و دریانوردی کیش و هماهنگی فرماندهی ناو گروه اعزامی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سازمان منطقه آزاد کیش و مجری برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی کیش، امکان بازدید عموم از ناوشکن جماران در بازه زمانی برگزاری این نمایشگاه که تا ۲۶ خرداد سال جاری ادامه خواهد داشت، فراهم شد.
مهدی امامدادی؛ مدیر اداره بنادر و دریانوردی کیش با اعلام این خبر، افزود: هدف از این بازدیدها، آشنایی مردم با توانمندی ساخت صنایع دریایی ایران و همچنین اقدامات ارزشمند و فعالیت‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و ارتباط آن با اقتصاد کشور است.
 وی با اشاره به اینکه برنامه این بازدیدها شامل دو مرحله است، بیان کرد: مرحله اول سه شنبه ۲۴ خرداد به متخصصان و مسئولان حوزه دریایی و شرکت‌های کار آفرین و دانش‌بنیان اختصاص داشت و در مرحله دوم پنجشنبه ۲۶ خرداد، عموم مردم با حضور در پایانه مسافری بندر کیش ، از  ناو جماران  بازدید می کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار