۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۲
مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا:

دومین نفتکش افراماکس ایرانی تحویل ونزوئلا شد

مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور ونزوئلا به تهران، دومین نفتکش افراماکس ایرانی تحویل رئیس شرکت ملی نفت ونزوئلا شد.
کد خبر: ۹۳۰۹۸

دومین نفتکش افراماکس ایرانی تحویل ونزوئلا شد

علی زارعی در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر با اشاره به موفقیت‌آمیز بودن تست‌های دومین نفتکش افراماکس ایرانی در خلیج‌فارس اظهار داشت: پس از انجام آزمایش‌های نهایی در آب‌های آزاد و بین‌المللی همزمان با سفر نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا به تهران دومین نفتکش افراماکس ایرانی تحویل رئیس شرکت ملی نفت ونزوئلا شد.

مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا با بیان اینکه این نفتکش در نشست رئیس جمهور ایران و ونزوئلا تحویل کارفرما ونزوئلایی شد، گفت: همزمان با تحویل اسناد کشتی به طرف ونزوئلایی، تماس رئیس جمهور ایران با پل فرماندهی کشتی و کاپیتان ایرانی مستقر در نفتکش افراماکس ۲ برقرار شد و با قدردانی از تلاش شرکت صنعتی دریایی ایران ساخت این نفتکش را نشان از توانمندی صنعت ایران در کشتی‌سازی دانست.

وی افزود: به میمنت میلاد با سعادت امام رضا علیه‌السلام و هشت ستاره بر روی پرچم ونزوئلا هشت بار بوق نفتکش در خلیج‌فارس به صدا درآمد.

زارعی از انعقاد قرارداد جدید برای ساخت دو کشتی دیگر خبر داد و بیان کرد: طبق قرارداد شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا دو نفتکش دیگر را پس از ساخت تحویل ونزوئلا می‌دهد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار