۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱
فرمانده مرزبانی استان بوشهر خبر داد:

کشف ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در بندر دلوار استان بوشهر

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف کالای قاچاق از یک لنج در بندر دلوار خبر داد و گفت: از این شناور .۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد.
کد خبر: ۹۲۷۷۷

کشف ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در بندر دلوار استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سرهنگ یدالله شرفی از امنیت پایدار خلیج‌فارس خبر داد و با تأکید بر مقابله با کالای قاچاق اظهار داشت: مأموران پایگاه دریابانی بوشهر در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با اقدام اطلاعاتی و عملیاتی در کنترل شناوران، یک فروند شناور باری حامل کالای قاچاق را در بندر دلوار شناسایی و توقیف کردند.
وی افزود: مأموران در بازرسی از شناور توقیف شده، یک دستگاه لیفتراک، قطعات لیفتراک، لاستیک را که با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود را کشف کردند.
فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به دستگیری دو متهم در این رابطه گفت: کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را ۵۶ میلیارد ریال برآورد کردند که پس از تشکیل پرونده اولیه و سیر مراحل قانونی به مرجع ذی‌صلاح تحویل داده شدند.
سرهنگ شرفی تصریح کرد: مرزبانان استان شبانه‌روز با دقت و هوشیاری کامل نوار مرزی را تحت کنترل دارند و نسبت به هرگونه ورود و خروج کالای قاچاق حساس بوده و با افراد خاطی به طور جد برخورد می‌کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار