۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰

جریمه ۸۱ هزار دلاری ۲ کشتی به علت عدم رعایت مسائل زیست محیطی دریایی

یک کشتی کانتینری خط کشتیرانی ام اس سی سوییس و یک کشتی فله‌بر ژاپنی به علت رعایت نکردن مسائل زیست محیطی در مناطق ساحلی آمریکا توسط اژانس حفاظت از محیط زیست این کشور ۸۱۴۷۴ دلار جریمه شدند.
کد خبر: ۹۱۴۱۵

جریمه ۸۱ هزار دلاری ۲ کشتی به علت عدم رعایت مسائل زیست محیطی دریایی
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، کشتی "ارورا" متعلق به شرکت ام اس سی سوییس و "وسترن دوربان" ژاپن که در مناطق تحت پوشش آمریکا تردد می‌کردند به دلیل نقض قوانین آب پاک و تخلیه آب توازن و ارایه نکردن گواهینامه‌های بازرسی جریمه شدند.

براساس این گزارش "امی میلر" مدیر بخش اجرایی انطباق با قوانین محیط زیست آمریکا در این زمینه گفت: هرکشتی که الزامات مربوط به آب توازن به منظور جلوگیری از ورود گونه‌های مهاجم آبزی را رعایت نکند مشمول جریمه می‌شود که در این ارتباط کشتی متعلق به خط کشتیرانی ام اس سی سوییس نتوانست گزارش‌های مربوط به آژانس حفاظت ار محیط زیست آمریکا را ارائه دهد به همین جهت ۶۶ هزار و ۴۷۴ دلار جریمه شد.

از سوی دیگر کشتی فله‌بر "وسترن دوربان" متعلق به به خط کشتیرانی ژاپنی به علت مدیریت نادرست آب بالاست و تخلیه آب اسکرابر حاوی ارگانیسم‌های بیماری‌زا برگۀ جریمه ۱۵ هزار دلار‌ی دریافت کرد که پرداخت آن لازم الاجراست و اصلاً قابل تخفیف و گذشت نیست؛ و‌ی در پایان گفت: این جریمه از صورت حساب‌های مالکان کسر خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار