۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶
برای اولین بار؛

کشتیرانی دریای خزر پروانه بهداشتی بهره برداری سیلو‌های مواد اولیه را دریافت کرد

کشتیرانی دریای خزر پروانه بهداشتی بهره برداری سیلو‌های مواد اولیه را دریافت کرد
کشتیرانی دریای خزر برای اولین بار موفق به دریافت پروانه بهداشتی بهره برداری سیلو‌های نگهداری مواد اولیه در شهرستان بندر انزلی شد.
کد خبر: ۹۱۲۵۹

به گزارش خبرنگار مانا، مجموعه ۴۵ هزار تنی سیلو‌های غلات بندر انزلی متعلق به کشتیرانی دریایی خزر از جمله شرکت‌های زیرمجموعه گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از سوی اداره استاندارد و دامپزشکی شهرستان بندر انزلی پروانه بهداشتی بهره برداری دریافت کرد.
شرکت کشتیرانی دریای خزر در مراسم رونمایی از طرح مطالعاتی تفصیلی پدافند غیرعامل اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان که با حضور آبایی مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان و کاپیتان آبداری تفتی مدیرعامل کشتیرانی دریای خزر و جمعی از مدیران استانی در تاریخ ۹ آبان ماه جاری و در محل سالن همایش اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار گردید، برای اولین بار موفق به دریافت پروانه بهداشتی بهره برداری سیلو‌های نگهداری مواد اولیه در شهرستان بندر انزلی شد.

این گزارش حاکی است اداره استاندارد و دامپزشکی شهرستان بندر انزلی پس از بررسی نهایی مجموعه سیلوی ۴۵ هزار تنی مخصوص نگهداری غلات کشتیرانی دریای خزر که با رعایت کلیه ملزومات مقرر شده در تأسیسات به استناده ماده ۱۹ سازمان دامپزشکی کشور مصوب ۳۵۰ صورت گرفت، پروانه بهداشتی بهره برداری سیلو‌های نگهداری مواد اولیه را برای کشتیرانی دریای خزر صادر کرد.
بر اساس این گزارش در این مراسم، پروانه بهداشتی بهره برداری سیلو‌های نگهداری مواد اولیه توسط مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان به مدیرعامل کشتیرانی دریای خزر اعطا شد.
لازم به ذکر است چندی قبل نیز کشتیرانی دریای خزر موفق به اخذ گواهینامه ایزو از موسسه رده بندی ایرانیان برای سیلوهای 45 هزارتنی شده بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار