۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
فرمانده مرزبانی استان بوشهر:

ضریب امنیت در کرانه‌های دریایی استان بوشهر مثال‌زدنی است

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با بیان اینکه این استان دارای طولانی‌ترین مرز دریایی با خلیج‌فارس است گفت: ضریب امنیت عمومی به ویژه در کرانه‌های دریایی استان بوشهر مثال‌زدنی و شایسته افتخار است.
کد خبر: ۹۱۱۳۶

ضریب امنیت در کرانه‌های دریایی استان بوشهر مثال‌زدنی است

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سرهنگ یدالله شرفی در دیدار با مدیرکل شیلات استان بوشهر با تبریک هفته نیروی انتظامی حفاظت و حراست از مرز‌های دریایی خلیج‌فارس را یکی از مأموریت‌های مرزبانی استان بوشهر دانست و اظهار داشت: این نیرو به انواع شناور‌های نیمه سنگین مجهز است و آمادگی کامل برای برخورد با قاچاقچیان را در مرز‌ها دارد.

وی تقویت قدرت شناور‌های مرزبانی را یکی از برنامه‌ها دانست و بیان کرد: در راستای تقویت ناوگان شناوری قرار است این نیرو به شناور‌های تندرو تا ۳۵۰ اسب بخار مجهز شوند.

شرفی با اشاره به افزایش قدرت موتور قایق‌های صیادی استان بوشهر گفت: با موافقت وزیر کشور قدرت موتور قایق‌های صیادی این استان به ۱۵۰ اسب بخار افزایش می‌یابد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از برقراری امنیت پایدار در استان بوشهر و مرز‌های دریایی خبر داد و افزود: ضریب امنیت عمومی به ویژه در کرانه‌های دریایی استان بوشهر مثال‌زدنی و شایسته افتخار است.

مدیرکل شیلات استان بوشهر نیز بر ضرورت تعامل هرچه بیشتر شیلات و مرزبانی در راستای کنترل و حفاظت از منابع آبزی خلیج‌فارس تأکید کرد.

علی بازدار تصریح کرد: تعامل و همکاری مرزبانی با شیلات می‌تواند به تحقق شعار صید مسئولانه منجر شود و نگاه مثبت صیادان قانونمند به عزم جدی شیلات در برخورد با تخلفات صیادی را در پی داشته باشد.

وی تاکید کرد: شیلات به تنهایی قادر به پیشگیری از تخلفات گسترده صیادی نیست و نیاز به مشارکت سازمان‌ها و نهاد‌های مسئول دارد که حضور مرزبانی در این زمینه ضرورتی انکار ناپذیر است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار