۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰

قالیباف: بازگشت ناوگروه ارتش نمایش اقتدار و خودکفایی ارتش بود

قالیباف: بازگشت ناوگروه ارتش نمایش اقتدار و خودکفایی ارتش بود
رئیس مجلس شورای اسلامی بازگشت ناوگروه ۷۵ ارتش جمهوری اسلامی را تبریک گفت و آن را نمایشی از اقتدار، خودکفایی و پیشرفت ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.
کد خبر: ۹۰۸۵۳

به گزارش مانا، «محمد باقر قالیباف» در آغاز نشست جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با تسلیت سالروز شهادت حضرت رقیه (س) گفت: بازگشت عزت‌مندانه ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در یک ماموریت بیش از ۴۵ هزار کیلومتر دریانوردی در پهنه اقیانوس اطلس و شرکت در یک ماموریت و مانور را به ملت شریف ایران و فرمانده کل قوا و فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی عرض تبریک و تهنیت دارم .

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: این بازگشت نمایشی از اقتدار، خودکفایی و پیشرفت ارتش جمهوری اسلامی ایران بود و نشان داد که هر موقع به مبانی ارزشی یعنی به خدا باوری و مردم باوری ایمان داشته باشیم  می‌توانیم همه معادلات مستکبرین و دشمنان دین الهی  را شکست دهیم. این پیروزی درخشان را به ملت عزیز عرض تبریک و تهنیت دارم.

بر اساس این گزارش، هفتادوپنجمین ناگروه نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن ایرانی سهند و ناوبندر مکران پس از ۱۳۳ روز دریانوردی در دریاهای آزاد و اقیانوس‌ها و طی ۴۵ هزار کیلومتر، به آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران رسید و مورد استقبال دو فروند شناور رزمی ناوتیپ سطحی از منطقه یکم نیروی دریایی و دو فروند جنگده شکاری پایگاه هوایی شهید عبدالکریمی نیروی هوایی ارتش  مستقر در بندرعباس قرار گرفت.

این ناوگروه ۱۲ اردیبشهت ماه امسال با هدف ارتقای اقتدار دریایی، تامین امنیت خطوط دریانوردی و تقویت دیپلماسی دریایی راهی ماموریت دریانوردی در اقیانوس هند، اطلس جنوبی و شمالی شد.

ناگروه ۷۵ نیروی دریایی با اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی حامل پیام صلح و دوستی ملت بزرگ ایران بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار