۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵
در سالروز شهادت رئیسعلی دلواری؛

قدرت دریایی شناور‌ها در ساحل خلیج‌فارس دلوار استان بوشهر به نمایش گذاشته شد

در سالروز شهادت رئیسعلی دلواری و به مناسبت روز ملی مبارزه با استعمار انگلیس، رژه دریایی شناور‌ها در ساحل خلیج‌فارس دلوار تنگستان استان بوشهر با شرکت شناور‌های نیروی دریایی سپاه و بسیج مردمی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۹۷

قدرت دریایی شناور‌ها در ساحل خلیج‌فارس دلوار استان بوشهر به نمایش گذاشته شد

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، همزمان با یکصد و ششمین سالگرد شهادت شهید رئیسعلی دلواری و به مناسبت روز ملی مبارزه با استعمار شناور‌های بسیج مردمی و منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس با رژه باشکوه اقتدار خود را نشان دادند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در حاشیه برگزاری نمایش اقتدار دریایی نیروهای مردمی و سپاه پاسداران در گفتگویی با خبرنگار مانا با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رئیسعلی دلواری و همرزمانش اظهار داشت: شهید رئیسعلی دلواری با اخلاص، ایمان و تأسی از علما بزرگ دینی در جهاد علیه متجاوزان شرکت کرد و برای همیشه، جاوید و ماندگار شد.

سردار رمضان زیراهی، شهید رئیسعلی دلواری را نماد مقاومت و مبارزه علیه استعمارگران دانست و بیان کرد: استان بوشهر در مبارزه با تجاوزگر استعمارگران و استکبار جهانی سرشار از افتخارات در ادوار مختلف تاریخی است.

وی استان بوشهر را سرزمین شکست استعمار و استکبار خواند و ادامه داد: همانگونه که رئیسعلی دلواری شجاعانه دشمن زمان خود را به ستوه آورده بود اکنون هم فرزندان این مرز و بوم دشمنان را در خلیج فارس به زانو در آورده‌اند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه خلیج فارس اکنون در امنیت کامل قرار دارد تصریح کرد: نیروی دریایی سپاه پاسداران اکنون در اوج آمادگی دفاعی برای اجرا مأموریت‌ها قرار دارد و اگر اگر خطایی محاسباتی از سوی دشمنان در خلیج فارس انجام شود با آنان به‌شدت و با قدرت بالا برخورد می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار