۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹

حضور ۶ کشور در مسابقات غواصی ارتش‌های جهان در چابهار قطعی شد

حضور ۶ کشور در مسابقات غواصی ارتش‌های جهان در چابهار قطعی شد
فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی ارتش گفت: روسیه، سوریه، چین، ونزوئلا، هند و هم‌چنین تیم کشورمان در مسابقات بین‌المللی غواصی ارتش‌های جهان در چابهار و کنارک شرکت می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۶۹۳

به گزارش مانا؛ امیر دریادار مصطفی تاج‌‎الدینی در حاشیه جلسه آمادگی مسابقات ارتش‌های جهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روسیه، سوریه، چین، ونزوئلا، هند و هم‌چنین تیم کشورمان در مسابقات بین‌المللی غواصی ارتش‌های جهان در چابهار و کنارک شرکت می‌کنند.

فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی ارتش افزود: این شمشمین دوره مسابقات غواصی عمق ارتش‌های جهان است که به میزبانی جمهوری اسلامی ایران و منطقه سوم نیروی دریایی کنارک برگزار می‌شود. نیروی دریایی ارتش در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ میلادی که این مسابقات در کشور روسیه برگزار می‌شد موفق شد مقام دوم مسابقات شده و در سال ۲۰۱۹ هم مقام اول این مسابقات را از آن خود کرده است.

وی با بیان اینکه افتتاحیه این مسابقات با حضور مقامات ارشد نیروهای دریایی کشورهای شرکت کننده و هم‌چنین مقامات ارشد نظامی کشورمان در کنارک آغاز می‌شود؛ گفت: بیش از ۱۰۰ ورزشکار در این مسابقات که تا ۱۱ شهریورماه ادامه دارد شرکت می‌کنند و کاروان‌ها از امروز تمرینات خود را آغاز کرده‌اند.

دریادار تاج‌الدینی تصریح کرد: هم‌زمان با این مسابقات، مسابقات جام دریا به میزبانی بندر انزلی و با حضور کشورهای روسیه، قزاقستان، آذربایجان و هم‌چنین تیم کشورمان برگزار می‌شود؛ بدین صورت جمهوری اسلامی همزمان میزبان دو مسابقه بین‌المللی با حضور ارتش‌های جهان خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار