۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۳
دکتر فرید مطرح کرد:

افزایش حقوق بخشی از دریانوردان گروه کشتیرانی/ افزایش حقوق دوران بازنشستگی دریانوردان

رئیس هیئت مدیره شرکت تامین نیروی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: حقوق دریانوردانی که مدت بیشتری را روی کشتی ماندگار شده‌اند افزایش می‌باید.
کد خبر: ۹۰۶۳۹

افزایش حقوق بخشی از دریانوردان گروه کشتیرانی/ افزایش حقوق دوران بازنشستگی دریانوردان
به گزارش روابط عمومی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، دکتر فرشید فرید با بیان اینکه برخی دریانوردان گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با قرارداد مدت‌ دار، به علل مختلف از جمله مشکلات ناشی از شیوع کرونا در صنعت دریانوردی اجباراً مدت زمان بیشتری را بر روی کشتی می‌مانند، تصریح کرد: با تصویب مدیریت ارشد گروه و در راستای قدردانی از زحمات دریانوردانی که بیش از مدت تعهد در دریا بوده‌اند افزایش حقوق آنان در دستورکار قرار گرفته است.

به گفته وی، افزایش حقوق صورت گرفته از مردادماه جاری محاسبه و پرداخت می‌شود.

دکتر فرید تأکید کرد: دریانوردانی که واجد شرایط هستند می‌توانند از طریق تماس با شرکت تامین نیرو و یا مراجعه حضوری نسبت به چگونگی افزایش حقوق خود کسب اطلاع کنند.

وی همچنین در ارتباط با افزایش دریافتی دریانوردان در دوران بازنشستگی در کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده از سوی مدیریت ارشد گروه کشتیرانی، مقرر شد در راستای احترام و حفظ شأن و منزلت دریانوردان حق جذب و حق ارشدیت برای ایشان برقرار شود، که طرح آن به زودی آماده و اجرایی خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار