۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵

دریانوردان بندر چابهار مرحله نخست واکسن کرونا را دریافت کردند

همزمان با آغاز واکسیناسیون سراسری جامعه دریایی و بندری، دریانوردان بندر چابهار دوز نخست واکسن کرونا را دریافت کردند.
کد خبر: ۹۰۶۳۰

دریانوردان بندر چابهار مرحله نخست واکسن کرونا را دریافت کردند

به گزارش مانا؛ معاون برنامه ریزی و توسعه منابع بنادر و دریانوردی استان افزود: با هماهنگی سازمان بنادر و دریانوردی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و آغاز واکسیناسیون سراسری دریانوردان، تزریق واکسن دریانوردان بندر چابهار آغاز و هم اکنون نیز در حال انجام است.
ناصر روانبخش گفت: بر این اساس و با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار و استقرار تیم واکسیناسیون در درمانگاه اداره کل بنادر و دریانوردی استان، واکسیناسیون دریانوردان و کارکنان مشاغل حساس دریایی آغاز شد.
روانبخش همچنین با اشاره به اینکه پیش از این نیز تعدادی از کارکنان بندر چابهار بر اساس شرایط سنی واکسینه شدند، افزود: فرآیند واکسیناسیون دریانوردان و کارکنان بندر چابهار بر اساس برنامه نوبت دهی و واجدین شرایط ادامه دارد و تلاش می شود در هفته جاری نسبت به واکسیناسیون حداقل ۱۵۰۰ نفر دریانورد و کارکنان بخش‌های دولتی و خصوصی اداره کل اقدام شود.
شایان ذکر است، از شروع همه گیری ویروس منحوس کرونا، حضور شبانه روزی دریانوردان در خط مقدم عملیات‌های دریایی و بندری و بخش‌های جستجو، امداد و نجات دریایی و نیز سایر فعالیت‌های پشتیبانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تداوم فعالیت‌های بندری را به دنبال داشته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار