۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳

احداث ترمینال کانتینری هوشمند با کربن صفر درصد در چین

اولین ترمینال کانتینری هوشمند چین با کربن صفر در صد تا پایان سال جاری میلادی در بندر تیانجین آغاز به کار می‌کند.
کد خبر: ۹۰۵۴۲
احداث ترمینال کانتینری هوشمند با کربن صفر درصد در چبن
 
به گزارش گروه بین‌الملل مانا؛ "چن یانپینگ" معاون Kexin Group Tianjin Group دربارۀ احداث این ترمینال گفت: به منظور کاهش آلایندگی تا میزان صفر درصد یک سیستم تامین انرژی سبز با آخرین فنّاوری هوشمند در ترمینال کانتینری بندر تیانجین در حال احداث است. همچنین تمامی تجهیزات بارگیری و تخلیه و تجهیزات کمکی بدون استفاده از سوخت فسیلی از برق تغذیه خواهد شد.

وی افزود: این ترمنیال کانتینری هوشمند در مقایسه با دیگر ترمینال‌های خودکار مصرف انرژی را به شدت پایین می‌آورد. در واقع کربنی در ترمنیال وجود نخواهد داشت ضمن اینکه تجهیزات و ماشین‌آلات تخلیه و بارگیری نسبت به سایر بنادر مصرف انرژی را تا ۱۷ درصد کاهش خواهند داد.

 وی یاد‌آورشد: با ترکیب فنّاوری‌های حمل‌و‌نقل سنتی و اتوماتیک احداث ترمینال کانتینری هوشمند در بندر تیانجین نسخۀ جدیدی از فعالیت‌های هوشمندانه این بندر به شمار می‌رود که از ابتدای سال آینده میلادی به بهره برداری کامل خواهد رسید.

وی در پایان گفت: به منظور تأمین سیستم انرژی این ترمینال هوشمند نیروی باد، نور، برق و هیدروژن به کار گرفته می‌شود تا این ترمینال در نوع خود اولین در چین و حتی در جهان شمرده شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار