۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹

شناور ناجی ۱۱ به ناوگان جستجو ونجات دریایی هرمزگان الحاق شد

شناور ناجی ۱۱ به ناوگان جستجو ونجات دریایی هرمزگان الحاق شد
معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از اتمام تعمیرات اساسی و زیر آبی ناجی ۱۱ و الحاق این شناور به ناوگان جستجو و نجات دریایی استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۳۰

 به گزارش مانا، محمدرضا پور رجبی با اشاره به تعمیرات دوره ای شناورهای فعال در امر جستجو و نجات در تعمیرگاه دریایی بندرشهید رجایی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون شناور ناجی ۱۱ دومین فروند شناوری است که به دست متخصصان داخلی تعمیر و به ناوگان جستجو و نجات دریایی ملحق شده است.

وی افزود: کلیه قطعات یدکی مورد نیاز شناورها چه شناورهای جستجو و نجات و چه شناورهای خدماتی تا جایی که در کشور توان ساخت آن وجود داشته باشد از سازندگان داخلی تامین و به دست متخصصان مبرز داخلی تعویض می شود.

پور رجبی به تعمیرات اساسی و زیر آبی صورت گرفته بر روی شناور ناجی ۱۱ نیز اشاره ای کرد و گفت: خزه زدایی وایر برس کاری ضخامت سنجی بدنه زیرآبی و همچنین تعمیر اساسی سیستم رانش واتر جت این شناور از جمله مهمترین اقداماتی بوده که توسط متخصصین بومی انجام گرفته است.

به گفته معاون فنی و نگهداری بنادر و دریانوردی هرمزگان هشت فروند شناور ناجی در گستره دریایی استان هرمزگان امور مربوط به جستجو و نجات دریایی را بر عهده دارند که سال گذشته هفت فروند آن در تعمیرگاه دریایی بندر شهیدرجایی مورد تعمیرات اساسی و زیر آبی قرار گرفتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار