۱۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
سرپرست فرماندهی مرزبانی استان بوشهر:

شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های خلیج‌فارس بوشهر توقیف شد

سرپرست فرماندهی مرزبانی استان بوشهر از توقیف شناور حامل کالای قاچاق به ارزش ۲.۷ میلیارد ریال در آب‌های خلیج‌فارس بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۵۶
شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های خلیج‌فارس بوشهر توقیف شد
 
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر سرهنگ منصوررضا عزیزی با اشاره به اینکه تمام آب‌های ساحلی استان بوشهر تحت رصد و پویش شبانه‌روزی فرماندهی مرزبانی استان بوشهر قرار دارد اظهار داشت: در این راستا پایگاه‌های دریابانی در نوار ساحلی استان بوشهر مستقر است.

وی با اشاره به کشف قاچاق کالا از  یک شناور در بندر بوشهر گفت: در اجرای مصوبات قرارگاه جهادی مقابله با قاچاق کالا و ارز و اجرای طرح منطقه‌ای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی اینکه  شناور مظنون به حمل کالای قاچاق می‌باشد در عملیاتی توسط مأموران پایگاه دریابانی بوشهر، شناور با موفقیت شناسایی و توقیف شد.

 وی افزود: مأموران در بررسی دقیق شناور توقیفی پس از تخلیه کامل بار، موفق شدند یک‌هزار و ۶۸۷ ثوب انواع پوشاک و ۲۰۰ کیلوگرم پودر صنعتی مربوط رنگ بدنه کشتی و دیگر کالای قاچاق که به صورت غیرمجاز بارگیری شده بود، کشف کنند.

سرهنگ عزیزی ارزش ریالی محموله کشف شده را افزون بر ۲.۷ میلیارد ریال برآورد کرد که در همین راستا یک نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده متشکل تحویل مقام قضایی شد.

سرپرست فرماندهی مرزبانی استان بوشهر ضمن تقدیر از همکاری و تعامل خوب مردم، با بیان اینکه قاچاق کالا ضد اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می‌دهد، خاطرنشان کرد: تلاش فرماندهی مرزبانی استان برای مبارزه با اخلالگران اقتصادی با تمام توان ادامه دارد و با مخلان پدیده شوم قاچاق کالا برخورد قاطعانه خواهد شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار