به گزارش مانا، صنعت کشتیرانی برای کاهش آلایندگی کربن تحت فشار قرار دارد به خصوص که از ابتدای امسال مقررات جدیدی به اجرا درآمد که کاهش سولفور موجود در سوختهای دریایی را الزامی کرده است. این امر تقاضا برای گاز طبیعی مایع (LNG) به عنوان سوخت مورد استفاده نفتکشها و کشتیهای تفریحی را برانگیخته است.
کشتی کانتینری به ظرفیت ۱۴۸۰۰ TEUs که با سوخت LNG کار می کند، یکی از شش کشتی است که شرکت هیوندای سامهو سرگرم ساخت آن است.
این کشتیها در آوریل سال ۲۰۱۸ از سوی شرکت کشتیرانی ایسترن پسیفیک سفارش داده شدند و تا سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲ تحویل داده خواهند شد.