روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳

پشتیبانی از راه دور یک مؤسسه از حمل‌و‌نقل دریایی در شرایط کرونایی

موسسه ABB در شرایطی که حمل‌ونقل دریایی با محدودیت‌هایی مواجه است کلیۀ عملیات فنّی و دیجیتالی کشتی‌ها و بنادر را از طریق کنترل از راه دور پشتیبانی می‌کند.
کد خبر: ۸۶۴۳۳
پشتیبانی از راه دور یک مؤسسه از حمل‌و‌نقل دریایی در شرایط کرونایی
 
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، این مؤسسه اعلام کرد: با شبکه‌ای متشکل از ۸۰۰ مهندس در ۴۰ مکان جهان انواع خدمات را از طریق کنترل از راه دور به صنعت حمل ونقل دریایی  ارائه می‌کند.

تمامی خدمات از طریق کنترل از راه دور به کشتی‌ها  و اپراتور‌های بنادر ا‌رائه می‌شود و در صورت نیاز به خدمۀ کشتی نیز آموزش داده می‌شود.

"Juha Koskela"، مدیر‌عامل شرکت ABB Marine & Ports در این زمینه گفت: در حال حاضر خود را متعهد می‌دانیم که به کلیه کشتی‌ها در سطح جهان در شرایطی که جهان درگیر کرونا‌ست کمک کنیم.

برای ما اولویت سلامتی و رفاه دریانوردان، کارمندان بنادر و مشتریان بسیار مهم و اساسی است به همین جهت در صورت نیازِ هر یک از کشتی‌ها تمامی خدمات را از طریق پشتیبانی از راهِ دور به آن‌ها ارائه می‌کنیم.

وی گفت: در حال حاضر  در بیش از هزار کشتی عملیات مشترک داریم که آماده‌ایم هر‌گونه  خدمات دیجیتالی را در صورت نیاز  برای آن‌ها انجام دهیم.

در این ارتباط نظارت بر سیستم‌های مونتاژ و تشخیص قطعات و تجهیزات، ارائه خدمات نگهداری توسط  مرکز همکاری‌های عملیاتی این مؤسسه در سراسر جهان انجام می‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار