۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵

جای پای نرم افزار ابری در صنعت کشتیرانی محکم‌تر می‌شود

جای پای نرم افزار ابری در صنعت کشتیرانی محکم‌تر می‌شود
صنعت کشتیرانی در نظر دارد استفاده از نرم افزار ابری (Cloud-Based) را در ۲۰۲۰ افزایش دهد.
کد خبر: ۸۶۲۵۱
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، شرکت‌های کشتیرانی در حال درک بسیاری ازمزیت‌های تجاری تکنولوژی در راستای کاهش هزینه‌ها، اتوماتیکی کردن وظایف، کاهش تشریفات اداری و بهبود کارآمدی هستند. تکنولوژی ابری (Cloud-Based) دستیابی داده‌ها و اپلیکیشن‌ها را از هرجایی و در هر زمانی، تسهیل می‌سازد. برآورد می‌شود که در سال ۲۰۲۰ استفاده از نرم افزار ابری در صنعت کشتیرانی بر روی موج افزایشی حرکت کند.  

لازم به ذکر است: شرکت‌هایی که در حال سرمایه‌گذاری بر روی تکنولوژی ابری هستند، همکاری تیم‌ها بر روی ساحل و دریا را بهبود می‌بخشند و محل کار هوشمند را خلق می‌کنند که در نتیجه از اهداف استراتژیک تجاری آن‌ها حمایت خواهد کرد.

این گزارش ادامه داد: انتظار می‌رود شاهد جایگزینی سیستم‌های کاغذی با فرآیند‌های دیجیتالی باشیم. راه‌حل‌های ابری در حال بازکردن جای پای خود در حیطه‌هایی شامل؛ مدیریت اسناد، مدیریت خدمه و منابع، مدیریت لجستیک و زنجیرۀ عرضه، ارتباط با خانواده و دوستان در دریا برای مدت طولانی، کاهش انزوا و بهبود رفاه دریانوردان هستند.

نکتۀ قابل توجه اینکه کارمندان نیازی به داشتن مهارت‌های فنّاوری تکنولوژی پیشرفته ندارند، چرا‌که نرم‌افزار تکنولوژی ابری مستلزم حداقل آموزش است. بزرگترین مزیت نرم‌افزار ابری برای شرکت‌ها این است که آن‌ها را قادر می‌سازد تا به داده‌ها و گزارش‌های متمرکز، صحیح و به‌روز‌شده دستیابی داشته باشند؛ بنابراین می‌توانند تصمیمات مدیریت آگاهانه را اتخاذ کنند.

با کمک این تکنولوژی، اپراتور‌ها می‌توانند یک نمای کلی ۳۶۰ درجه از ناوگان و عملیات کل را به دست آورند. آن‌ها می‌توانند از چالش انبار داده و هم‌چنین داده‌هایی که در سیستم‌های مختلف کپی می‌شوند، خلاصی پیدا کنند. این امر قطعاً موجب تسهیل تبادل بهتر اطلاعات بین ناوگان و کارمندان ساحل شود.

بکارگیری راه‌حل نرم‌افزاری ابری (Cloud Fleet Manager (CFM برای تسهیل فرایند‌های تجارت و مدیریت آن‌ها در راستای دستیابی به کارآمدی و سودآوری بیشتر بر روی تعداد ۳۵۲ فروند شناور در حال انجام است. در مجموع، بیش از یک هزار و ۵۰۰ شناور در سراسر جهان موفق به استفاده از این نرم افزار شده‌اند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار