به گزارش گروه بینالملل مانا، "Jesper Kanstrup" مدیر ارشد ارتباط با مشتری در هاپاگ-لوید در این زمینه گفت: از این پس مشتریان میتوانند تمام عملیات مربوط به جابهجایی کالا از مبدأ تا مقصد را به صورت تجارت آنلاین جهانی از طریق گوشیهای خود مشاهده کنند.
وی گفت: با اجرای این طرح تمامی عملیات در دستگاههای تلفن همراه مشتری ذخیره شده و او قادر است در جریان آخرین فعالیتهای شرکت از لحظه تحویل تا دریافت کالا قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه این اطلاعات در سراسر جهان برای کلیۀ مشتریان قابل دسترسی خواهد بود یاد آور شد با بهکارگیری آخرین سیستمهای دیجیتالی هیچگونه عملیاتی دستی در بندر انجام نمیشود.