به گزارش گروه بین الملل مانا، این شرکت اعلام کرد در سه ماهه اول سال جاری میلادی ۴۳ میلیون دلار و در سه ماهه دوم این سال با ۱۰۹ میلیون دلار ضرر مواجه شد.
این درحالی است که حجم حمل و نقل بین المللی این خط کشتیرانی نسبت به سال قبل ۶.۳ درصد افزایش یافت.
به گفتۀ مقامات این شرکت اگرچه مسئولان سعی کردند آسیای جنوب شرقی را تا حدی جایگزین چین کنند با این حال جنگ تجاری چین و آمریکا تاثیر خود را بر تجارت این شرکت گذاشته است.
"Michel Sirat" رئیس ارشد مالی این شرکت گفت: پیش بینی میکنیم با کاهش هزینهها و سازماندهی مجدد خدمات حمل و نقلی در نیمۀ دوم سال این میزان ضرر و زیان را جبران کنیم.
وی ضمن اظهار تأسف از میزان ضرر و زیان این شرکت در نیمۀ اول سال ۲۰۱۹ گفت: این اتفاق در حالی صورت میگیرد که گروه CMA CGM تصمیم داشت با یکپارچه سازی لجستیک یک جهش ۳۵ درصدی را به میزان ۷.۷ میلیارد دلار تجربه کند، اما متأسفانه پیش بینیها جامه عمل نپوشید.
وی درپایان گفت: نصب اسکرابر و آمادگی برای قانون ۲۰۲۰ در میزان ضرر و زیان این شرکت تأثیر گذاشتهاند.