به گزارش گروه بین الملل مانا، بر اساس یک مطالعه میدانی که توسط شرکت مشاوره جهانی "AlixPartners " انجام شده است در سال آینده میلادی با اجرای کنوانسیون 2020 صنعت حمل و نقل کانتینری با افزایش 10 میلیارد دلاری هزینه مواجه خواهد شد، که باید بتواند از عهده تامین آن ها برآید.
بر اساس این گزارش خطوط کانتینری برای جبران این هزینه ها باید در مسیرهای آسیا-اروپا حدود 40 درصد و در مسیرهای آسیا-آمریکا حدود 33 درصد بر قیمت حمل و نقل بیفزایند. بر اساس گزارش های تکمیلی شرکت، قوانین جدید سوخت در مسیرهای شرق آسیا و آسیای میانه می توانند 20 درصد هزینه های اضافی تحمیل شده به صنعت کانتینری را جبران کنند.
"Esben Christensen " مدیر سازمان حمل و نقل و زیر ساخت شرکت "AlixPartners " می گوید: سال 2019 میلادی ، یک سال آشفته برای حمل و نقل کانتینری است زیرا باید خود را برای اجرای قانون 2020 آماده کند.
وی افزود: این چالش جدید و در راس آن توسعه ی ظرفیت ناوگان همچنین تلاش برای تامین مالی هزینه ها، سیستم حمل و نقل کانتینری را در محدودیت قرار خواهد داد.
گزارش شرکت "AlixPartners" حاکی است ائتلاف و یکپارچگی خطوط کانتینری ممکن است بتواند به جبران هزینه ها کمک کند.