۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
امام جمعه اهل تسنن زاهدان:

سرمایه‌گذاران دغدغه‌ای بابت امنیت چابهار نداشته باشند

سرمایه‌گذاران دغدغه‌ای بابت امنیت چابهار نداشته باشند
امام جمعه اهل تسنن زاهدان گفت:‌ در توسعه چابهار از نیروهای بومی استفاده شود که قطعا موجب ارتقاء امنیت و اشتغال می‌شود.
کد خبر: ۸۳۱۲۱
به گزارش مانا، مولوی عبدالحمید در همایش بین المللی «روز چابهار» با قدردانی از توجه مسئولان به توسعه منطقه چابهار، گفت: چابهار حلقه اتصال بین ملت ها است و بهترین فرصت است تا کشور های پیرامونی تولیدات خود را از این بندر به سایر جهان ارسال کنند.
وی اظهار داشت: چابهار بهترین محل برای سرمایه گذاری و تجارت است و سرمایه گذاران بدون هیچ دغدغه ای بابت امنیت در این منطقه بکر اقتصادی، سرمایه گذاری کنند.
امام جمعه اهل تسنن زاهدان تاکید کرد: مردم این استان از هرگونه اختلافات قومی و مذهبی عبور کرده اند.
وی افزود: چابهار منطقه ای ملی است، مردم و افراد این استان اجازه نمی دهند تا در آن ناامنی رخ دهد.
مولوی عبدالحمید گفت: چابهار بهترین مکان برای سرمایه گذاری است و سرمایه گذاران قطعا از سود مناسب آن برخوردار خواهند شد.
وی با بیان اینکه در توسعه زیرساخت‌های بندر چابهار باید مردم منطقه حضور داشته باشند و از منافع برخوردار شوند، تصریح کرد: در توسعه این بندر باید مردم هم همراه باشند، این منطقه با همه نعمت‌ها کپرنشین، بیکار و بیسواد دارد که باید از نعمت بندر چابهار استفاده کنند.
مولوی عبدالحمید مهارت‌آموزی به مردم را یکی از راهکارهای توسعه منطقه چابهار دانست و خاطر نشان کرد: مردم باید در توسعه عمرانی به کار گرفته شوند که به انسجام بیشتر کمک می‌کند و به ارتقاء امنیت می‌انجامد.
امام جمعه اهل تسنن زاهدان در پایان افزود:‌ از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی دعوت می‌کنیم که در چابهار سرمایه‌گذاری کنند و قطعا منافع بی‌شماری دارد.
لازم به توضیح است که همایش بین المللی «روز چابهار» هم اکنون و با حضور مهمان داخلی و خارجی در بندر چابهار در حال برگزاری است. 
ارسال نظرات
آخرین اخبار