۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲
آغاز به کار سومین نمایشگاه حمل‌ونقل با حضور 263 شرکت داخلی و خارجی

دولت از حمل‌ونقل داخلی حمایت می‌کند

دولت از حمل‌ونقل داخلی حمایت می‌کند
سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته (ایران ترنس اکسپو 2018) امروز 25 آذر ماه با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.
کد خبر: ۸۲۵۹۳
به گزارش خبرنگار مانا وزیر راه و شهرسازی که به مناسبت هفته حمل‌ونقل از نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل بازدید می‌کرد طی گفتگو با خبرنگاران ضمن تبریک هفته حمل‌ونقل به جامعه این حوزه گفت: امیدوارم توجه به همه محور‌های حوزه حمل‌ونقل بتواند به فعالیت مؤثر این بخش و بخش خصوصی از طریق ظرفیت‌سازی و توسعه قابلیت مدیریت در شبکه‌های حمل‌ونقل منجر شود، بتواند ظرفیت‌های نوینی را برای کشور به وجود آورد.
محمد اسلامی افزود: با استفاده از فرصت‌های خدادادی کشور در بخش دریا و سرزمین به خوبی بهره‌برداری کنیم.
وی اظهار داشت: فرصت‌های سرزمینی همچنین قرار گرفتن ایران در منطقه ترانزیتی نشان از اهمیت کشور در این منطقه جغرافیایی دارد که باید با ایجاد قابلیت‌ها، توسعه قدرت لجستیک و حمایت از بازرگانان ایجاد شود.
وزیر راه و شهرسازی در ادامه ضمن اشاره به بازدید از نمایشگاه تصریح کرد: نشاط این نمایشگاه نشان می‌دهد، معرفی سرفصل‌های گوناگونی که ارائه شده به خوبی صورت گرفته و ظرفیت‌های داخلی و پژوهش‌ها نشان از قابلیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌های داخلی و خارجی دارد.
وی اظهار داشت: امیدواریم قابلیت سازی در تولید و توجه به صنایع داخل و پیشبرد صنعت حمل‌ونقل مورد توجه بیشتری از سوی سرمایه‌گذاران قرار گیرد.
اسلامی گفت: دولت در سال 97 و سال‌های آتی پشتیبانی لازم را از حوزه‌های حمل‌ونقل خواهد داشت و نکته مهم آن است که بتوانیم ناوگانمان را به صورت متناسب و متوازن توسعه دهیم؛ که این ناوگان شامل جاده‌ای، ریلی (بار و مسافر)، ناوگان هوایی و دریایی است.
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه امروز آغازین روز هفته حمل‌ونقل است، اظهار امیدواری کرد: طی روز‌های آینده مذاکراتی بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان صورت گیرد و در عین حال خریداران و فروشندگان این اطمینان را داشته باشند که محصولات تولیدی آن‌ها مورد حمایت دولت است و می‌تواند از محل تخصیص منابع از محلی که در نظر گرفته شده پشتیبانی شود.
این مقام مسئول دولت افزود: در شرایط کنونی که تحریم‌های همه‌جانبه به ملت ایران وارد آمده نیاز داریم با توجه به کیفیت محصولات یک جریان معکوس را در پیش گیریم و با توجه به ساخت داخل و پشتیبانی از بخش لجستیک در اولویت نهاد‌ها و سیاست‌های خود قرار دهیم.
به گزارش خبرنگار ما سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته به مدت 3 روز از تاریخ 25 تا 27 آذر ماه در محل مصلی امام خمینی تهران برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار