۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵

کاسکو تجهیزات ترمینال OOCL را به فروش گذاشت

کاسکو تجهیزات ترمینال OOCL را به فروش گذاشت
تجهیزات ترمینال OOCL از سوی شرکت کاسکو در بندر لانگ بیچ آمریکا به فروش گذاشته شد.
کد خبر: ۸۲۵۸۴
به گزارش گروه بین الملل مانا بلومبرگ در گزارشی اعلام کرد: شرکت کاسکو تجهیزات ترمینال OOCL را در بندر لانگ بیچ آمریکا به فروش گذاشته است تا از این طریق بخشی از توافق بسته شده در این شرکت در آغاز سال 2018 را محقق کند.
گروهی از فعالین صنعت حمل‌ونقل دریایی برای خرید تجهیزات ترمینال OOCL در بندر لانگ بیچ (Long Beach) تمایل نشان داده‌اند. این تجهیزات توسط کاسکو با توجه به بخشی از توافقی که در در اوایل سال 2018 با کسب تملک این خط کانتینری هنگ‌ کنگی صورت گرفت، با جلب موافقت مقامات آمریکایی به فروش گذاشته شده است..
در اخبار آمده است، بلک استون (Blackstone)، KKR، شرکای EQT و مکواری (Macquarie) همگی برای خرید این بخش از تجهیزات بندر کالیفرنیا مشتاق هستند و بر سر قیمت یک میلیارد دلار مذاکره می‌کنند.
بلومبرگ در گزارش خود آورده است، شرکت‌های مشتاق برای مزایده این ترمینال در هفته دوم دسامبر 2018 درخواست خود را ثبت کردند.
OOCL شش سال پیش، به مدت 40 سال به قیمت 4.6 میلیارد دلار ترمینال اسکله میانی در لانگ بیچ را اجاره کرد و تاکنون تجهیزاتی در این اسکله به کار گرفته که مدرن‌ترین تجهیزات در ساحل غربی ایالات متحده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار