۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳

کشتیرانی سوئیس قیمت جهانی سوخت را افزایش می دهد

کشتیرانی سوئیس قیمت جهانی سوخت را افزایش می دهد
توسعه عملکرد زیست محیطی در بخش زنجیره عرضه حمل و نقل کانتینری هدف مشترک خطوط کشتیرانی، حمل کنندکان بار، فوروارد‌های کالا و شناور‌های غیرعملیاتی و همچنین دول، قانون گذاران و عموم در جهان بود.
کد خبر: ۸۱۹۹۲
به گزارش گروه بین الملل مانا، سازمان بین المللی دریانوردی موسوم به آیمو اعلام کرده است که از نخستین روز ژانویه ۲۰۲۰ میلادی محتوای سولفور در سوخت موردنیاز کشتیرانی در سطح بین الملل باید کمتر از ۳.۵ درصد کنونی و محدود به ۰.۵ درصد باشد تا بدین ترتیب انتشار آلاینده سولفور اکسید از شناور‌ها به حداقل برسد.
بر اساس این گزارش و در همین راستا شرکت کشتیرانی MSC سوئیس با حضور در مطبوعات و انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد، هزینه‌های عملیاتی آن به طور قابل توجهی به دنبال استمرار آمادگی برای اجرا کردن قانون سوخت کم سولفور ۲۰۲۰ میلادی افزایش می‌یابد. بدین ترتیب از تاریخ یک ژانویه ۲۰۱۹ میلادی به منظور کمک به طرح مشتریان مبنی بر تاثیر دوران پسا ۲۰۲۰ میلادی، افزایش قیمت جهانی سوخت را اعمال می‌کند.
افزایش قیمت جهانی سوخت MSC جایگزین مکانیسم هزینه‌های سوخت موجود می‌شود و ادغام قیمت‌های سوخت در بنادر سوخت رسان جهان به ویزه در هزینه‌های خطوط شامل دفعات ترانزیت، کارآمدی سوخت و دیگر عوامل مربوط به تجارت منعکس خواهد شد. 
این گزارش ادامه داد: هزینه تغییرات متنوعی که بر روی ناوگان و زنجیره سوخت درحال انجام است، سالانه بیش از دو میلیارد دلار برآورد می‌شود.
شرکت کشتیرانی MSC اپراتوری ناوگانی مدرن و سبز را بر عهده دارد و برآنست تا به بهترین و پایدارترین شکل ممکن این مسئولیت خطیر را بر دوش کشد و ارزش‌های زیست محیطی و اجتماعی را در طرح‌های تجاری خود در اولویت قرار داده است. این شرکت به همکاری در سطح جهان با هدف کاهش انتشار آلاینده‌ها در حمایت از طرح سازمان بین المللی دریانوردی در منطقه متعهد است.
افزون بر آن، یک طرح با هدف بهینه سازی انرژی کارآمد با تکیه بر ارزیابی مستمر شبکه‌های مسیر تجاری اتخاذ شده تا استفاده از سوخت را محدود کند و پایداری خدمات را ارتقا دهد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار