۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷

شناسایی و انهدام باند قاچاق سوخت در مرزهای آبی هرمزگان

شناسایی و انهدام باند قاچاق سوخت در مرزهای آبی هرمزگان
فرمانده مرزبانی استان از شناسايي و انهدام يک باند از قاچاقچيان سوخت و کشف محموله سوختی قاچاق در مرزهای آبی هرمزگان خبر داد.
کد خبر: ۸۱۶۴۶

به گزارش مانا از هرمزگان، سرهنگ"علي اصغر خرم روی" با اعلام این خبر اظهار کرد: در اجراي فرامين مقام معظم رهبري(مدظله العالي) و تدابير فرمانده مرزباني ناجا و با توجه به پیامدهای مخرب و تاثیرگذار پدیده قاچاق بر اقتصاد کشور،برخورد قاطع با باندها و شبکه هاي سازمان يافته قاچاق کالا و ارز به صورت ويژه در دستور کار اين فرماندهي قرار گرفت.

این مقام انتظامی از کشف محموله سوخت قاچاق و انهدام يک باند از قاچاقچيان سوخت در استان خبر داد و افزود:در اين راستا با انجام اقدامات اطلاعاتي، مراقبت هاي ويژه و با تلاش هاي شبانه روزي و فعاليت بي وقفه مرزبانان این فرماندهی، يك باند از قاچاقچيان سوخت را شناسايي و تحت نظر اطلاعاتي قرار دادند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان افزود:با اقدام به موقع مرزبانان استان و دريك عمليات سريع و غافلگيرانه محموله های سوخت قاچاق در سواحل آب های قشم شناسايي و توقيف شد.

خرم روی بيان كرد: در اين عمليات یک فروند موتورلنج توقيف و 95 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش 11 میلیارد و 750 میلیون ریال نيز كشف شد.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان خاطرنشان کرد:در این رابطه سه نفر متهم دستگیر و اقدامات قانوني از طريق مراجع قضائي به صورت ويژه در حال پيگيري است.

برچسب ها: قاچاق سوخت
ارسال نظرات
آخرین اخبار