روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹

IMO اعضای جدید خود را انتخاب کرد

مجمع سازمان بین المللی دریانوردی اعضای جدید انجمن خود را برای دوره ای دو ساله تعیین کرد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۷۵۴۲
IMO اعضای جدید خود را انتخاب کرد
 به گزارش گروه بین الملل مانا، 40 کشور به عضویت مجمع سازمان بین المللی دریانوردی (IMO) درآمدند که 10 کشوراول برتر از جمله  چین، هند، ایتالیا، ژاپن، نروژ، پاناما، کره، روسیه، انگلستان و آمریکا بیشترین سهم را در تامین خدمات بین المللی دریایی داشتند.
براساس این گزارش، 10 کشور دیگر که بیشترین میزان فعالیت را در تجارت بین الملل دریایی داشتند شامل استرالیا، برزیل، کانادا، فرانسه، آلمان، هند، هلند، اسپانیا، سوئد و امارات متحده عربی می شوند.
20 کشور دیگر همانند باهاما، بلژیک، شیلی، قبرس، دانمارک، مصر، اندونزی، جامائیکا، کنیا، لیبریا، مالزی، مالتا، مکزیک، مراکش، پرو، فیلیپین، سنگاپور، آفریقای جنوبی، تایلند و ترکیه کشورهایی هستند که در لیست اول و دوم قرار نمی گیرند اما سهمی در حمل و نقل دریایی دارند و نماینده مناطق جغرافیایی اصلی دنیا هستند. 
مجمع IMO، بخش اجرایی سازمان بین المللی دریانوردی است که برعملکرد سازمان نظارت دارد. انجمن انتخابی تمامی وظایف محوله را انجام خواهد داد.
این گزارش در پایان ضمن اشاره به 30 امین مجمع IMO در لندن افزود: نشست مجمع در لندن و در تاریخ 27 نوامبر آغاز و تا شش دسامبر سال جاری میلادی ادامه دارد. این نشست که هر دو سال یکبار برگزار می شود مسئولیت تایید برنامه ها، رای گیری، تعیین بودجه و تنظیمات مالی سازمان را برعهده دارد.
برچسب ها: مجمع IMO انجمن
ارسال نظرات
آخرین اخبار