روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹

هاپاگ لوید حدود هشت هزار کانتینر یخچال دار سفارش داد

شرکت کشتیرانی هاپاگ لوید آلمان با هدف توسعۀ ناوگان کانتینری، هفت هزار و 700 دستگاه کانتینر یخچال دار سفارش داد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۶۳۱۰
هاپاگ لوید حدود هشت هزار کانتینر یخچال دار سفارش دادبه گزارش گروه بین الملل مانا، شرکت خط کشتیرانی هاپاگ لوید آلمان بار دیگر سرمایه گذاری خود را بر توسعۀ ناوگان کانتینری متمرکز می کند و با خرید هفت هزار و 700 دستگاه کانتینر یخچال دار متشکل از کانتینرهای 40*7000 و 20*700 فوت گامی در این راستا برمی دارد.
بر اساس این گزارش، یک هزار دستگاه از کانتینرهای جدید مجهز به فناوری "اتمسفر کنترل شده" است که فرآیند رسیدن برخی میوه ها و سبزیجات را به تاخیر می اندزد تا ضمن تحویل در بازه ای طولانی به مقصد از کیفیت آنها کاسته نشود. تولید محصولات از ماه سپتامبر نیز آغاز شده است.
این گزارش ضمن اشاره به کارخانۀ سازندۀ یک هزار دستگاه کانتینر 40 فوتی ادامه داد: کانتینرهای جدید در منطقۀ San Antonio واقع در Chile که میزان تقاضا در آنجا بالاست، ساخته می شود.
بر همین مبنا، افسر ارشد علمیاتی شرکت آلمانی گفت: پس از ادغام خط کشتیرانی هاپاگ لوید با شرکت UASC اتحادیه عرب، شرکت ما توانست رشد قابل توجهی را در بازار کانتینرهای یخچال دار تجربه کند. سفارش های جدید نیز، جایگاه این شرکت را ارتقا می بخشد و سرمایه گذاری در ناوگان مدرن و کارآمد توسعه می دهد. افزون بر آن، میزان تولیدات اخیر نیز برای برآورده کردن نیاز مشتریان بر اساس سیستم "ExtraFresh Plus" رشد قابل توجهی داشته است.
شایان ذکر است، سیستم مذکور برای بهره مندی ترانزیت میوه های خاص مانند زغال اخته و لیچی در بازه طولانی مدت بدون تاثیر بر کیفیت آن و تنظیم میزان رسیدگی مورد استفاده قرار می گیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار