۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷

ناوگان فله خشک عربستان توسعه می یابد

کشتیرانی ملی عربستان سعودی موسوم به (بحری) سفارش ساخت چهار فروند فله بر را به کشتی سازی میپو هیوندایی کره جنوبی داد.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۷۵۹۲۷
ناوگان فله خشک عربستان توسعه می یابد
 ناوگان فله خشک عربستان توسعه می یابد
کشتیرانی ملی عربستان سعودی موسوم به (بحری) سفارش ساخت چهار فروند فله بر را به کشتی سازی میپو هیوندایی کره جنوبی داد.
به گزارش گروه بین الملل مانا کشتیرانی ملی عربستان سعودی موسوم به (بحری) سفارش ساخت چهار فروند فله بر به ارزش 120 میلیون دلار را به کشتی سازی میپو هیوندایی کره جنوبی – یکی از زیرمجموعه های کشتی سازی صنایع سنگین هیوندایی HHI- داد، قراردادی که به موجب آن ناوگان فله خشک بحری به دو برابر افزایش خواهد یافت.
فله برهای مذکور با ظرفیت حمل بیش از 80 هزار تن متریک در هر سفر دریایی قرار است در سال 2020 تحویل داده شوند.
این گزارش ادامه داد: با برخورداری از یک ناوگان فله خشک چند منظوره بزرگتر، بحری در نظر دارد از تقاضای فزاینده داخلی برای واردات غلات حمایت کند.
"Nezar Banabeela" رئیس بخش فله خشک کشتیرانی بحری در بیانه ای گفت: افزودن شناورها به ناوگان فله خشک بحری می تواند به برآورده کردن نیازهای مشتریان در عربستان سعودی و منطقه، هم چنین شرکت های بین المللی با واردات غلات به منطقه کمک کند.
"Banabeela" در ادامه با اشاره به اینکه این اقدام امنیت غذایی این قلمرو را تامین خواهد کرد، گفت: مایه افتخار و مباهات است که می توانیم یک نقش فعال برای دستیابی به هدف مهم افق 2030 عربستان سعودی را بر عهده داشته باشیم.
وی هم چنین افزود، اضافه کردن چهار فروند فله بر هم راستا با سیاست متنوع سازی است.
"Sam H Ka" رئیس کشتی سازی HHI نیز گفت: گسترش بیشتر حیطه شراکت و همکاری با یک شرکت پیشگام لجستیکی و حمل و نقل مانند بحری باعث افتخار است.
ناگفته نماند، قدمت همکاری کشتیرانی بحری عربستان و صنایع سنگین هیوندایی طولانی و پرسابقه است. دو شرکت مذکور سهام داران مشترک در یک یارد جدید مستقر عربستان سعودی نیز خواهند بود. بحری سرمایه گذاری 139 میلیون دلار را برای این یارد در نظر گرفته است.
این گزارش در پایان نوشت نوشت: کشتی سازی صنایع سنگین هیوندایی –بزرگترین کشتی سازی  دنیا و پدر و مادر میپو هیوندایی، شاهد افزایش 50 درصدی میزان سفارشات در سال جاری میلادی بوده است، اما از سوی دیگر، از تعدادی از کارگران خود خواسته که مرخصی بدون حقوق بگیرند. 
ارسال نظرات
آخرین اخبار