روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷

یوروگیت درصدد تبدیل به نخستین ترمینال کانتینری جهان

ترمینال اپراتور کانتینری اروپا موسوم به یوروگیت تصمیم دارد منابع انسانی خود در بندر Whilhelmshaven آلمان را تا 50 درصد افزایش دهد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۵۹۰۶
یوروگیت درصدد تبدیل به نخستین ترمینال کانتینری جهانبه گزارش گروه بین الملل مانا، ترمینال اپراتور کانتینری یوروگیت گفت: به دنبال رشد پایدار در توان عملیاتی ماهانه کانتینر، افزایش استخدام نیروی انسانی در بندر Whilhelmshaven آلمان از 400 نفر در حال حاضر به 600 نفر در آینده در دستور کار قرار می گیرد.
بر اساس این گزارش، پس از اینکه رشد توان عملیاتی کانتینر در بندر Whilhelmshaven و به موجب پهلوگیری شناورهای دو ائتلاف اصلی موسوم به 2M و اقیانوسیه در ترمینال کانتینری بندر مذکور افزایش یافت، نیاز به نیروی انسانی بیشتر شد.
ترمینال اپراتور یوروگیت در این گزارش گفت: ائتلاف های اصلی با دربرداشتن شناورهای کانتینری غول پیکر در جهان به معنی مدیریت حجم بالایی از باردر بنادر دریایی است که در این حالت ترمینال اپراتورها نیاز دارند به سرعت و با کارآمدی هرچه تمام تر به آنها سرویس بدهند. در این راستا، ترمینال اپراتور کانتینری یوروگیت به موجب برخورداری از شرایط دسترسی نوتیکال و فضای قابل دسترس یارد، در بندر آلمانی به صورت ایده آل برای مدیریت بهره وری خدمات در ائتلاف های اصلی گزینۀ بسیار مناسبی است. این ترمینال، برای ارتقا موقعیت و جایگاه خود در بازار، باید 200 نفر را در کادر عملیاتی خود و طی دو سال آینده وارد کند.
بر همین اساس، مدیر عامل ترمینال اپراتور کانتینری یوروگیت گفت: در مقایسه با دیگر بنادر، این بندر آلمانی با دربرداشتن ترمینال کانتینری نوساز، جوان است. ادغام های اخیر در میان خطوط کشتیرانی و پروسۀ نتایج تغییر در بازار فرصت بسیار مناسبی را در اختیار یوروگیت می گذارد تا خود را به عنوان نخستین ترمینال کانتینری نشان دهد. این یک فرصت است که می خواهیم و باید به آن دست یابیم. از این رو، توانمندی های آینده خود را در محیطی که رقابت در آن بسیار دشوار است می سازیم.
مدیر عامل یوروگیت در پایان افزود: تقاضا کنندگان باید آماده پذیرش هر نوع مسئولیت عملیاتی از اپراتوری ادارۀ تجهیزات سنگین گرفته تا مراحل فیزیکی طناب بندی بار باشند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار