۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر:

35 پست اسکله در عسلویه خدمات بندری ارائه می‌دهد

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب بندری و تخصصی به صنتعگران، سرمایه گذاران و بازرگانان، 35 پست اسکله در عسلویه ایجاد شده است.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۷۵۷۴۸
35 پست اسکله در عسلویه خدمات بندری ارائه می‌دهدبه گزارش خبرنگار مانا از بوشهر محمدمهدی بنچاری در بازدید از اسکله‌های تجاری منطقه صنعتی عسلویه با اشاره به ارائه خدمات بندری تخصصی در عسلویه اظهار داشت: چهاربندر تخصصی شامل اسکله‌های خدماتی پارس، بندر پتروشیمی، ال.ان.جی و فراسکو فعال در منطقه پارس جنوبی درعسلویه ایجاد شده که پاسخگو تخلیه و بارگیری انواع محصولات و کالاهای نفتی و غیرنفتی است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ظرفیت تخلیه و بارگیری کالا در بنادر منطقه پارس جنوبی را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه 35 اسکله در این منطقه راه اندازی شده است، خاطر نشان کرد: در چهار ماه نخست امسال بیش از 14 میلیون تن کالای نفتی و غیرنفتی در بندر عسلویه تخلیه و بارگیری شد که بیش از 10 میلیون تن آن محصولات نفتی است.
وی تخلیه و بارگیری 3.5 میلیون تن کالاهای غیرنفتی در بنادر مختلف عسلویه را مورد اشاره قرار داد و گفت: در چهار ماه نخست امسال افزون بر 435 هزار TEU کانتینر در بنادر عسلویه حامل کالاهای تجاری تخلیه و بارگیری شده است.
بنچاری از ایجاد ساختمان مرجع دریایی در عسلویه نیز خبر داد و گفت: برای ارائه خدمات مطلوب به دریانوردان و تجار در منطقه عسلویه، ساختمان مرجع دریایی ایجاد می‌شود که اکنون امکان سنجی آن آغاز شده است.
وی با بیان اینکه شهرستان عسلویه میزبان صنایع عظیم پارس جنوبی است، افزود: بر اساس ظرفیت محصولات صادراتی منطقه پارس جنوبی، اسکله‌های تخصصی در این شهرستان ایجاد شده که در مجموع بنادر شهرستان عسلویه دارای 35 پست اسکله است.
برچسب ها: عسلویه
ارسال نظرات
آخرین اخبار