۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵

افت ضرر مالی این بار در کشتیرانی تایوان

شرکت کشتیرانی یانگ مینگ تایوان در سه ماه دوم سال جاری میلادی، توانست ضرر مالی خود را به 14 میلیون و 700 هزار دلار کاهش دهد.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۷۵۵۲۷
افت ضرر مالی این بار در کشتیرانی تایوان
به گزارش گروه بین الملل مانا شرکت کشتیرانی یانگ مینگ تایوان در سه ماه دوم سال جاری میلادی، توانست ضرر مالی خود را به 14 میلیون و 700 هزار دلار کاهش دهد که در مقایسه با ضرر مالی ثبت شده در مدت مشابه سال گذشته، کاهش 90 درصدی را به نمایش می گذارد.
این گزارش افزود: ضرر مالی 14 میلیون و 700 هزار دلار در سه ماه دوم سال جاری میلادی در مقایسه با 29 میلیون دلار سه ماه اول سال جاری میلادی، کاهش 50.6 درصد را به همراه داشت. 
از سوی دیگر، درآمد سه ماهه دوم یانگ مینگ نیز به 33 میلیارد و 200 میلیون TWD رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 19.6 درصد افزایش را تجربه کرد، از سوی دیگر، حجم تجارت کانتینری با رسیدن به یک میلیون و 150 هزار TEU رشد 6.81 درصدی سال به سال را تجربه کرد.
در ادامه این گزارش آمده است: ضرر مالی خالص کشتیرانی تایوان به یک میلیارد و 340 میلیون دلار کاهش یافت که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افت 84 درصدی را نشان میدهد.
افزون بر این، در شش ماه نخست سال جاری میلادی درآمد شرکت به 63 میلیارد و 48 میلیون TWD رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، 15.65 درصد افزایش را به همراه داشت.
حجم جابه جایی کانتینری نیز در شش ماه نخست سال جاری میلادی به دو میلیون و 280 هزارTEU رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رشد 10 درصدی را به نمایش گذاشت.
لازم به ذکر است از سه ماه چهارم سال گذشته یانگ مینگ اقدامات ابتکاری برای کنترل هزینه ها و گسترش یک استراتژی جدید جهت بهینه سازی موقعیت مالی خود، را انجام داده است.
این گزارش در پایان نوشت: همزمان با بازار ثابت و پایدار 2017، تلاش های داخلی یانگ مینگ منجر به رشد چشم گیر حجم جابه جایی و درآمد این شرکت شد. 
ارسال نظرات
آخرین اخبار