۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱

گروه کانتینری CIMC چین سودده شد

گروه کانتینری CIMC چین در پیش بینی اخیر خود از رسیدن سود خالص این شرکت به 900 میلیون یوان در شش ماه نخست سال جاری میلادی خبر داد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۵۰۲۳
گروه کانتینری CIMC چین سودده شدبه گزارش گروه بین الملل مانا، میزان سود خالص گروه کانتینری CIMC چین در شش ماه نخست سال جاری میلادی بین 700 تا 900 میلیون یوان برآورد شده که در مقایسه با زیان خاللص 378 میلیون یوانی مدت مشابه سال گذشته رشد قابل توجه آن در کسب سود را نشان می دهد.
بر اساس این گزارش، میزان بالای فروش در بخش ساخت کانتینر و به دنبال احیای دوباره صنعت حمل و نقل کانتینری در جهان، بهبود در وضعیت عملیاتی برای بنگاه های کشتیرانی و بهبود تقاضا در بازار کانتینری موجب سرعت بخشی در کسب درآمد و سود این گروه شد.
بر همین اساس، گروه کانتینری CIMC بحران در بخش ساخت کانتینری در مدت مشابه سال گذشته و به دنبال آن کسب درآمد و سود پایین را پذیرفته است.
این گزارش ضمن تاثیر دیگر عوامل مثبت بر سودده بودن این شرکت افزود: عملکرد گروه در تجارت حمل و نقل جاده ای و به موجب عواملی چون سیاست مخالف با بارگیری بیش از حد و بهبود اقتصاد آمریکا زمینه ساز سودده بودن این شرکت در نیمۀ نخست شد.
برچسب ها: CIMC سود درآمد 2017
ارسال نظرات
آخرین اخبار