روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱

تمدید قانون آب توازن از سوی سازمان جهانی دریانوردی

سازمان جهانی دریانوردی تمایل خود برای ارائه مهلت دو ساله به منظور اجرایی کردن قانون آب توازن به کشتی داران اعلام کرد. سازمان جهانی دریانوردی تمایل خود برای ارائه مهلت دو ساله به منظور اجرایی کردن قانون آب توازن به کشتی داران را اعلام کرد.
نویسنده: مهری عزیزی
کد خبر: ۷۴۷۹۵
تمدید قانون آب توازن از سوی سازمان جهانی دریانوردی
به گزارش گروه بین الملل مانا، طی کمیته ای که در خصوص اجرایی شدن قانون آب توازن در سازمان جهانی دریانوردی برگزار شد، اعضای کمیته اعطای یک مهلت دوساله به کشتی داران را به تصویب رساندند.
بر اساس این گزارش، اجرایی شدن قانون آب توازن در سپتامبر سال جاری بار مالی به میزان یک میلیون دلار را در یک فله بر برای کشتی دار مربوطه به همراه دارد.
از آنجائیکه این قانون برای بسیاری از کشتی داران خیلی زود و بدون آمادگی در حال اتفاق است، از پیشنهاد کشتی داران نروژی در خصوص ارائه یک مهات دوساله استقبال فراوانی شد.
تا زمان تعیین شده برای اجرایی شدن قانون نامبرده، کشتی داران ملزم به اجرا کردن این قانون بر روی کشتی های خود هستند. به علاوه تمامی کشتی هایی که از تاریخ اجرایی شدن این قانون شروع بکار می کنند ملزم به پیروی از این قانون و بهره گیری از تجهیزات لازم هستند.
ژاپن راه حل دیگری را ارائه کرده است که بر عدم تبعیت از این قانون دلالت می کند.
ژاپن در این خصوص اعلام کرد: تنها دو ماه برای اجرایی شدن قانون جدید IMO زمان مناسبی محسوب نمی شود وبرای عملی شدن این قانون بطور موثر زمان بیشتری نیاز است.
 
برچسب ها: کیتاک لیم IMO
ارسال نظرات
آخرین اخبار