۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱
در سه ماه نخست سال 2017 محقق شد:

کسب سود در هلدینگ های کشتیرانی کاسکو

هلدینگ های شرکت کشتیرانی کاسکو چین در سه ماه نخست سال جاری میلادی و به موجب تقویت بازار حمل و نقل کانتینری و درآمد حاصل از سرمایه گذاری سود کرد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۳۷۲۱
کسب سود در هلدینگ های کشتیرانی کاسکوبه گزارش گروه بین الملل مانا، بهبود در بازار حمل و نقل کانتینری و افزایش درآمد حاصل از سرمایه گذاری هلدینگ های شرکت کشتیرانی کاسکو چین را در سه ماه نخست جاری میلادی و برخلاف زیان ده بودن این شرکت در مدت مشابه سال گذشته به سود رساند.
بر اساس این گزارش، سود خالص گروه کاسکو به 270 میلیون و 140 هزار یوان چین رسید. این در حالی است که در سه ماه نخست سال 2016 میلادی میزان زیان هلدینگ ها چهار میلیارد و 460 میلیون یوان ثبت شد.
بر همین اساس، میزان سود حاصل از سرمایه گذاری در سه ماه نخست سال جاری میلادی 274 میلیون یوان اعلام شد اما در مدت مشابه سال گذشته زیان حاصل از سرمایه گذاری به دو میلیارد و 110 میلون یوان رسید.
از سوی دیگر، میزان درآمد هلدینگ های شرکت کشتیرانی کاسکو در مدت زمان مذکور و به موجب افزایش حجم جابه جایی کانتینری با رشد 48.1 درصدی همراه بود و به 20 میلیارد و 100میلیون یوان رسید.
این گزارش ضمن اشاره به حجم جابه جایی هلدینگ های شرکت کشتیرانی کاسکو افزود: جابه جایی کانتینری در سه ماه نخست سال جاری میلادی با افزایش 53.9 درصدی به چهار میلیون و 650 هزار TEU رسید. این گروه در حال حاضر متشکل از 327 فروند شناور کانتینری با ظرفیتِ تقریبیِ یک میلیون و 700 هزار TEU است و 33 فروند شناور کانتینری با ظرفیت 542 هزار و 776 TEU در لیست سفارشات خود دارد.
توان عملیاتیِ ترمینال های کاسکو نیز در مدت زمان مذکور 7.5 درصد رشد داشت و به 23 میلیون و 910 هزار TEU رسید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار