۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸

رئیس جدید کشتیرانی مرسک معرفی شد

رئیس هیئت مدیره شرکت کشتیرانی مولر مرسک دانمارک انتخاب شد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۳۱۵۸
رئیس جدید کشتیرانی مرسک معرفی شدبه گزارش گروه بین الملل مانا، رویترز از انتصاب Jim Hagemann Snabe رئیس پیشین شرکت نرم افزاری SAP آلمان به عنوان رئیس هئیت مدیرۀ شرکت کشتیرانی مرسک دانمارک خبر داد.
بر اساس این گزارش، وی در نخستین سخنرانی خود پس از انتصاب گفت: رویکرد اصلی شرکت کشتیرانی مرسک استفاده از سیستم های اتوماتیک در صنعت کشتیرانی است و پس از گذشت بیش از 100 سال از دیجیتالی شدن در این صنعت مالکان می توانند به راحتیِ رزرو بلیط خطوط هوایی کانتینرها را نیز رزرو کنند. در همین راستا، شرکت مرسک دانمارک در حال همکاری با IBM در زمینۀ استفاده از سیستم دیجیتالی بلاک چین است.
وی برنامۀ بازسازی مطرح در سال گذشته از سوی مدیر اجرایی شرکت را مدیریت و بازبینی خواهد کرد. بر اساس این طرح بخش حمل و نقل و انرژی شرکت کشتیرانی مرسک به طور مجزا از یکدیگر به فعالیت خود ادامه می دهند و تمرکز بر تاسیس شرکت ترکیبی لجستیک و حمل و نقل است. بخش های نفتی و تجارت نفتی نیز به طور مجزا و مستقل از شرکت مادر به فعالیت خود ادامه می دهند.
شرکت ترکیبی لجستیک و حمل و نقل متشکل از خط کشتیرانی مرسک، ترمینال های APM، Damco، شرکت صنایع کانتینری Svitzer و مرسک با یک نام تجاری است و در چند شاخه فعالیت خواهد کرد.
وی ضمن اشاره به استراتژی جدید خطاب به سهامداران تاکید کرد: استراتژی جدید فراخوان تصمیم های بسیار مهم و سختی است که نیاز به تلاش بسیار دارد. خوشبختانه، شرکت کشتیرانی مرسک با دراختیار داشتن کارمندان شایسته و خلاق به پیشرفت این شرکت در صنعت کمک شایانی خواهد کرد. ما باید پیروز و موفق باشیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار