روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵

افت سود این بار در کشتیرانیِ کاسکو هنگ کنگ

شرکت بین المللی کاسکو هنگ کنگ در آخرین گزارش خود از روال نزولی میزان سود خالص سالیانه در مقایسه با سال 2015 میلادی خبر داد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۳۱۲۱
افت سود این بار در کشتیرانیِ کاسکو هنگ کنگ
به گزارش گروه بین الملل مانا و به موجب ایجاد اختلال در صنعت کشتیرانی در سطح جهانی و مازاد ظرفیت، شرکت کشتیرانی بین المللی کاسکو هنگ کنگ نیز از این بحران مصون نماند و سود خالص سالیانه آن در سال گذشتۀ میلادی 34.7 درصد افت کرد.
بر اساس این گزارش، شرکت کشتیرانی کاسکو با مسئولیت محدود افت 34.7 درصدی در میزان سود خالص سال 2016 میلادی را در حالی ثبت کرد که این رقم از 362 میلیون و شش هزار دلار هنگ کنگ در سال 2015 به 236 میلیون و 500 هزار دلار رسید.
از سوی دیگر، میزان درآمد این شرکت در سال گذشته هفت میلیارد و 430 میلیون دلار ثبت شد که حاکی از رشد 23.8 درصدیِ آن به موجب عملکرد مناسب بخش های تجاری در نمایندگی های تجاری، شرکت های کارگزاری بیمه و سوخت های دریایی در مقایسه با سال 2015 میلادی است.
این گزارش ضمن اشاره به چالش های پیش روی شرکت بین المللی کاسکو هنگ کنگ افزود: افزایش نرخ مواد خام و رقابت شدید در بازار مشکلاتی را برای این شرکت در سال جاری میلادی به همراه خواهد داشت.
شرکت کاسکو در این باره گفت: با وجود عدم تعادل بین بازار عرضه و تقاضا در بخش کشتیرانی، امیدواریم این معضل هرچه سریع تر برطرف شود. همچنین، با افزایش تقاضا در بازار حمل و نقل می توان بهبود نظام مندی را در این بازار شاهد بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار