۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳

افزایش ظرفیت تجهیزاتی ترمینال کانتینری شماره یک بندر شهید رجایی

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از افزایش ظرفیت تجهیزاتی ترمینال کانتینری شماره یک بندر شهید رجایی با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی خبر داد.
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۷۳۰۸۸
افزایش ظرفیت تجهیزاتی ترمینال کانتینری شماره یک بندر شهید رجاییبه گزارش مانا از هرمزگان، "محمدرضا پوررجبی" ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای رضایت مندی و مشتری مداری، توان عملیاتی ترمینال کانتینری شماره یک بندر شهیدرجایی با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریالی شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء افزایش یافت.
وی بیان کرد: ورود دو دستگاه ترانستینر RTG کالمار، دو دستگاه ریچ استاکر مدل فراری، یک دستگاه لیفتراک ۱۵ تن مدل TCM و یک دستگاه رنگ آمیزی اتومات خطوط برای اولین بار در محدوده ترمینال کانتینری از جمله این تجهیزات بوده است.
پوررجبی از بازسازی کامل یک دستگاه ترانستینر منگان به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در این پایانه کانتینری سخن به میان آورد و افزود: بومی سازی و تغییر اساسی در سیستم POWER PACK ترانس های کالمار با صرف هزینه حدود ۴,۵ میلیارد ریال برای هر دستگاه ترانس باعث صرفه جویی ارزی بیش از ۱۵۰ هزار دلاری برای هر دستگاه شده است.
معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در پایان همچنین از تغییرات اساسی در سیستم های کنترلی گنتری کرین های لیبهر با تایید این شرکت آلمانی توسط کارشناسان و مهندسین شرکت بتا با همکاری این معاونت خبر داد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار