۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰

مجوزهای لازمِ پارک آکواریوم بندرعباس اخد می شود

شهردار بندرعباس با اشاره به اینکه یک رسانه پیرامون پروژه در حال ساخت پارک آکواریوم در ساحل غربی این شهر ، از شکایت اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از شهرداری این استان خبر داده است، گفت: مدیرکل این دستگاه طی تماس تلفنی که با وی داشتیم، از این موضوع اظهار بی اطلاعی کرد.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۷۳۰۷۳
مجوزهای لازمِ پارک آکواریوم بندرعباس اخد می شودبه گزارش مانا از بندرعباس، عباس امینی زاده در نشست خبری اظهار کرد: مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از شکایتش ابراز بی اطلاعی کرده است، در حالی که برخی رسانه ها موضوع را بزرگ کرده اند.
شهردار بندرعباس در خصوص خبری مبنی بر شکایت اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان از شهرداری بندرعباس پیرامون ساخت پارک آکواریوم در ساحل بندرعباس، خاطرنشان کرد: بنده با مدیرکل بنادر و دریانوردی تماس گرفتم و این قضیه را پیگیری کردم که وی ابراز بی‌اطلاعی کرد و باید گفت این موضوعات و طرح آن فرافکنی است زیرا در بحث مجوزها تمامی قوانین را رعایت کرده و می‌کنیم و حریم 60 متری قانون برای فعالیت‌های منافع عمومی مشکلی ندارد و با اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان در تعامل هستیم و این روند تداوم خواهد داشت.
وی در بخش دیگری از سخنانش به انتقادات مطرح شده درباره پلاژ بانوان بابیان اینکه اگر این پلاژ در کنار ساحل نباشد، باید در کجا قرار بگیرد، تصریح کرد: در تمامی اقصی نقاط جهان پلاژ در کنار ساحل قرار می‌گیرد، پس نباید این سخنان مطرح شود و در پارک آکواریوم ساحلی نیز این پروژه باید در کنار دریا باشد تا آب‌شور ویژه ماهیان آن تأمین شود.
وی گفت: این پروژه در اختیار شهرداری است، نه بخش خصوصی و مکاتبات آن صورت گرفته و مجوزات لازم صادرشده است و در حال مکاتبه با اداره کل بنادر و دریانوردی هستیم.
ارسال نظرات

نظرات کاربران

حسنی Iran (Islamic Republic of) ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
0
1
جناب شهردار شما فکری به حال خیابانهای بندرعباس بکن یک پل هوائی جلو بازار روز بزن مردم باهزار زحمت از خیابان و خودروها رد میشوند و یک شهر بازی برای بچه های این شهر بزرگ درست کن یا یک پارک تفریحی و آبی درست کن تا مردم سرگرمی داشته باشند
آخرین اخبار