۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱

بخش خصوصی عامل موفقیت طرح یک کمربند- یک جاده

رئیس دی پی ورلد گفت: سرمایه گذاری بخش خصوصی عامل اصلی درموفقیت طرح ابتکاری یک جاده- یک کمربند خواهد بود.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۷۰۵۲۹
بخش خصوصی عامل موفقیت طرح یک کمربند- یک جاده
به گزارش گروه بین الملل مانا، رئیس دی پی ورلد در گفتگو با IHS Fairplay ضمن اشاره به سرمایه گذاری بخش خصوصی به عنوان عامل اصلی درموفقیت طرح ابتکاری یک جاده- یک کمربند گفت: پیوند بین سرمایه گذاری بخش خصوصی وعمومی برای افزایش منابع مالی مورد نیازطرح ابتکاری یک جاده –یک کمربند ضروری و حیاتی است.
سلطان احمد بین سلیم درادامه افزود: طرح یک جاده – یک ابریشم که براساس برآوردهای انجام شده به دو– سه تریلیون دلارنیازدارد، پتانسیل تبدیل شدن به بزرگترین سکوی جهانی برای توسعه تجارت جهانی را دارد. 
وی درادامه با اشاره به اینکه یک جاده-یک کمربند 65 درصد از جمعیت جهان و 40 درصد از تولید خالص داخلی را پوشش می دهد، گفت: ما طرح جاه طلبانه چین را ستایش می کنیم و نسبت به پتانسیل های و فرصت های تجاری که این طرح فراهم می کند، خیلی هیجان زده هستیم.
این مقام مسئول همچنین خاطرنشان ساخت: همگون سازی رویه گمرگی مرزی و کاربرد موثر تکنولوژی های جدید برای کاهش هزینه های زنجیره عرضه ازعناصرمهم طرح یک کمربند- یک جاده هستند.
در آخر، سلطان احمد بین سلیم علیرغم تاکید بربازارهای خوش آتیه آمریکای لاتین و آفریقا برای سرمایه گذاری، گفت: ازچالش های اتصال ترمینال ها و بنادر به بازارهای پسکرانه به ویژه درآفریقا نمی توان غفلت کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار