۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸
مرسک در گفتگو با رویترز:

ورشکستگی هانجین صاحبان کالا را هشیارتر کرد

مدیر آسیایی گروه کشتیرانی مولر مرسک گفت: ورشکستگی هانجین موجبات نگرانی و هشیاری صاحبان کالا را برانگیخته و آنان را به سمت خطوط کشتیرانی که از وضعیت مالی پایدارتری برخوردار باشند، متمایل ساخته است.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۷۰۱۵۳
ورشکستگی هانجین صاحبان کالا را هشیارتر کرد
به گزارش گروه بین الملل، مدیر آسیای گروه کشتیرانی مولر مرسک دانمارک در مصاحبه با رویترز با اشاره به هشیاری و البته نگرانی بیشتر صاحبان کالا گفت: به دنبال ورشکستگی هانجین و سرگردانی 14 میلیارد کارگوی سرگردان دردریا، مالکان کالا به تغییر مسیر تجاری شان به سمت خطوط کشتیرانی که از وضعیت مالی پایدارتری برخوردار هستند، متمایل شده اند.
Robbert van Troohjen در ادامه افزود: ما به این درک رسیدیم که مذاکره حول محور پایداربودن عرضه کننده مهم ترین عاملی است که باید در  تصمیم گیری در نظرگرفته شود.
ورشکستگی کشتیرانی هانجین کره جنوبی بزرگترین فاجعه صنعت کشتیرانی را پس از بحران مالی سال 2008 که بهانه ای برای شرایط مازاد، کاهش روند تجاری و کاهش نرخ کرایه حمل شد، رقم زد.
سخنگوی کشتیرانی Evergreen تایوان نیز با اشاره به اهمیت تلاش برای بررسی و کنترل دقیق تر وضعیت مالی شرکت های کشتیرانی به دنبال ورشکستگی هانجین، گفت: مهم ترین مسئله ایجاد تضمین خاطر برای مشتریان است.
Kou در ادامه با اشاره به ادغام سه کشتیرانی برتر ژاپن و ایجاد ششمین ناوگان بزرگ دنیا، افزود: در حال حاضر، Evergreen هیچ گونه طرحی برای ادغام با رقبا ندارد.
یکی دیگر از مقامات کشتیرانی مرسک نیز در حالی که از اظهارعقیده درباره اینکه آیا روند افزایش ادغام خطوط کشتیرانی بزرگ عاملی برای شتابزدگی کشتیرانی کوچک به تشکیل ائتلاف خواهد بود یا نه، گفت: ما امیدواریم این جریان ادامه پیدا کند و با توجه به گسیختگی صنعت کشتیرانی، چنین ائتلاف هایی در جهت منافع زنجیره عرضه جهانی و حمل کنندگان گام خواهند برداشت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار