روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸

احیاءخط آسیا-آمریکای هانجین از سوی کشتیرانی هیوندای

بزرگترین شرکت کشتیرانی کرۀ جنوبی موسوم به HMM از تصمیم خود مبنی بر احیای خط آسیا-آمریکا وابسته به شرکت ورشکستۀ هانجین و ارائۀ خدمات هفتگی خبر داد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۶۹۳۹۱
احیاءخط آسیا-آمریکای هانجین از سوی کشتیرانی هیوندایبه گزارش گروه بین الملل مانا و به نقل از رویترز، کشتیرانی هیوندای کرۀ جنوبی به منظور کاهش تاثیرات منفی ورشکستگی کشتیرانی هانجین  که از اواخر ماه آگوست سال جاری میلادی پیش آمد، فعالیت خط آسیا-آمریکا را احیا می کند.
بر اساس این گزارش، از روز 14 ماه اکتبر سال جاری میلادی، شرکت هیوندای پنج فروند شناور کانتینری با ظرفیتی برابر چهار تا شش هزار TEU را در مسیر شانگهای-لس آنجلس و از طریق بنادر کرۀ جنوبی وارد خط آسیا-آمریکا می کند.
این گزارش در ادامه ضمن اشاره به اظهارات کمیسیون خدمات مالی کره افزود: شرکت هیوندای قادر به افزودن بیش از 13 فروند شناور در حلقه های آمریکا و اروپا وابسته به هانجین است تا بی نظمی های ایجاد شده در نتیجۀ تحویل کارگو و خسارت به مالکان شناورها را به حداقل برساند.
این گزارش ادامه داد: به موجب کساد طولانی مدت در صنعت کشتیرانی و عدم حمایت بانک های دولتی کره از شرکت کشتیرانی هانجین، این شرکت اعلام ورشکستگی کرد. بر همین اساس، هنوز تکلیف کالاهایی به ارزش 14 میلیارد دلار در شناورهای این شرکت مشخص نیست.
ارسال نظرات
آخرین اخبار