۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸

آمریکا برای ساخت زیردریایی بودجه مالی تخصیص می دهد

وزیر دفاع آمریکا، مایکل فالن، از تخصیص بودجۀ یک میلیارد و 300 میلیون دلاری برای پروژۀ ساخت زیردریایی ها موسوم به Successor خبر داد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۶۹۳۰۲
آمریکا برای ساخت زیردریایی بودجه مالی تخصیص می دهدبه گزارش گروه بین الملل مانا، وزرات دفاع آمریکا با هدف جایگزین کردن زیردریایی های کلاس Vanguard برای ساخت چهار فروند زیردریایی جدید بودجۀ یک میلیارد و 300 میلیون دلاری اختصاص می دهد. بر همین اساس، اولین زیردریایی اوایل سال 2030 میلادی به آب انداخته می شود.
بر اساس این گزارش، وزارت دفاع آمریکا گفت: فرآیند ساخت اولین زیردریایی حمل موشک بالستیک موسوم به Trident در هفتۀ آتی و در کومبریا، منطقۀ مجهز به سیستم های BAE، آغاز خواهد شد.
این گزارش ضمن مقایسۀ سایز زیردریایی های جدید با گروه Vanguard افزود: نسل بعدی زیردریایی هایِ بازدارندۀ اتمی یکی از چالش های پیچیدۀ مهندسی در جهان خواهد بود. پیشرفت های تکنولوژی، تغییر در تهدیدات سیاسی، روش های جدید طراحی و ابزار تولیدی همه و همه باید برای ساخت زیردریایی ها درنظرگرفته شوند.
این گزارش ادامه داد: در پروژۀ مذکور دو هزار 600 نفر فعالیت می کنند که هزار و 800 نفر از آنان در کومبریا هستند. انتظار می رود سالانه و تا اتمام این پروژه، بطور میانگین هفت هزار و 800 نفر نیز در زنجیرۀ تامین استخدام شوند. همچنین، پیش بینی ها حاکی از بکار گیری پنج هزار نیروی انسانی در سال 2020 میلادی است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار