روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳

دولت بریتانیا از سازمان دریانوردی انگلستان حمایت می کند

سازمان دریانوردی انگلستان گفت: جذب سرمایه گذاری تجاری، دستیابی به رویکردی جهانی و اولویت بندی در صنعت کشتیرانی در سایۀ کمک های دولت از جمله رویکردهای این کشور پس از برکسیت است.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۶۹۱۴۳
دولت بریتانیا از سازمان دریانوردی انگلستان حمایت می کندبه گزارش گروه بین الملل مانا و به نقل از لویدزلیست، به دنبال خروج از اتحادیۀ اروپا سازمان دریانوردی انگلستان در آخرین سند منتشر شدۀ خود از چگونگی عملکرد این سازمان در حفظ جایگاه اصلی آن در صنعت جهانی و حمایت دولت خبر داد.
بر اساس این گزارش رئیس سازمان دریانوردی انگلستان خاطر نشان کرد: فرصت های بسیار مناسبی برای جذب سرمایه گذار تجاری از سوی بریتانیا وجود دارد و در این میان صنعت کشتیرانی و دولت بریتانیا در آگاهی بخشیِ مشتریان مسئولیت خطیری دارند.
این گزارش ادامه داد: برکسیت سبب شد تا بریتانیا با تجدید نظر در برخی قوانینِ خود رقابت در بازار را افزایش دهد. همچنین، دولت باید اطمینان دهد که رابطۀ جدید آن با اتحادیۀ اروپا برعملکرد بخش دریانوردی و دریافت ویزا تاثیری نخواهد داشت و کشور در این زمینه بعنوان بازاری مستقل به فعالیت خود ادامه دهد.
از سویی دیگر، بریتانیا باید تلاش کند تا در سطح جهانی مورد حمایت بیشتری از سوی سازمان بین المللی دریانوردی و سازمان بین المللی کار قرار بگیرد. همچنین، تعرفه ها نباید افزایش پیدا کند و دولت بریتانیا باید خدمات مالی مربوط به گذرنامه ها را ارائه کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار