۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳

بنادر بزرگ اندونزی به هاب های بین المللی تبدیل می شوند

وزیر حمل و نقل اندونزی گفت: این کشور با هدف ارتقاء سیستم حمل و نقل دریایی درصدد تبدیل بنادر بزرگ منطقه به هاب های بین المللیِ توزیع قطب و اقمار (Spoke Model) است.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۶۸۸۶۵
بنادر بزرگ اندونزی به هاب های بین المللی تبدیل می شوندبه گزارش گروه بین الملل مانا وزیرحمل ونقل اندونزی از تبدیل بنادر داخلی و اصلیِ این کشور به هاب های بین المللیِ انتقال بار و مراکز توزیع قطب و اقمار خبر داد.
براساس این گزارش، وی در حاشیۀ راه اندازی ترمینال جدید کانتینری در بندر Tanjung Priok گفت: می دانیم که این کشور بنادر بزرگی چونTanjung Priok، Tanjung Perak، Belawan و Makassar دارد، اما هیچ یک هاب حمل و نقل دریایی به حساب نمی آیند و برای اجرای عملیات به بنادر بین المللی وابسته هستند. با درنظرگرفتن این موضوع، درصددهستیم تا بنادر بزرگ خود را به مرکز توزیع قطب و اقمار تبدیل کنیم.
بر همین اساس، نقش بندر Tanjung Priok بعنوان یک بندر داخلی و هاب بین المللی پررنگ تر خواهد شد و میزان کالاهای وارداتی از اروپا و چین توسعه می یابند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: لازمۀ این امر توسعه خدماتی چون زمان توقف شناور هاست که در بنادر اندونزی یکی از مشکلات حل نشدنی به حساب می آید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار