۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵

تاکید دوباره ناجا به کشف 210 کانتینر!

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان از کشف و ضبط هشت کانتینر قاچاق کالا طی هفته گذشته به ارزش 300 میلیارد ریال خبر داد و گفت: پرونده قاچاق کالای 210 کانتینری در مراجع قضایی در حال بررسی است.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۶۸۷۰۰
تاکید دوباره ناجا به کشف 210 کانتینر!به گزارش خبرنگار مانا از بندرعباس، سردار عزیزالله ملکی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: پنج شرکت کاغذی و بدون آدرس نیز مرتبط با پرونده 210 کانتینر قاچاق کالا شناسایی و عوامل آنها دستگیر شدند.
وی با اشاره به اینکه پرونده قاچاق کالای 210 کانتینری در مراجع قضایی در حال بررسی است، افزود: تمامی اسناد و مدارک این پرونده به مراجع قضایی ارجاع شده و در دست بررسی است.
فرمانده انتظامی هرمزگان همچنین با بیان اینکه در هفته گذشته چندین محموله سنگین به ارزش 300 میلیارد ریال در قالب هشت کانتینر کالای قاچاق ضبط و هشت خودرو نیز توقیف شده است، گفت: تنها یک دهم این کشفیات از مبادی غیررسمی وارد استان شده است.
ملکی خاطرنشان کرد: از 300 میلیارد ریال کالا تنها 30 میلیارد از طریق مبادی غیر رسمی و 270 میلیارد ریال آن از مبادی رسمی به صورت قاچاق وارد هرمزگان شده است.
این فرمانده انتظامی همچنین از دستگیری 15 نفر خبر داد و گفت: همزمان با کشف این محموله‌ها 15 نفر نیز دستگیر شدند که مرتبط با هیچ دستگاه و سازمانی نبوده اند.
رئیس پلیس هرمزگان از جهش 63 درصدی در کشف قاچاق کالا طی پنج ماه نخست سال جاری خبر داد و افزود: از ابتدای سال تاکنون 383 میلیارد تومان در هرمزگان کالای قاچاق کشف و ضبط شده است که این میزان یک جهش 63 درصدی را نشان می‌دهد.
برچسب ها: قاچاق
ارسال نظرات
آخرین اخبار