۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴
مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان:

کالاهایی که ازمرز آبی قاچاق شده بود در زاهدان کشف شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان گفت: تعداد 161 گوشی تلفن همراه که از مرزآبی سیستان و بلوچستان به داخل کشور قاچاق شده بود در زاهدان کشف شد.
نویسنده: حميد کیاسی
کد خبر: ۶۸۵۶۸
کالاهایی که ازمرز آبی قاچاق شده بود در زاهدان کشف شد
به گزارش مانا، مرتضی مدنی فدکی در تشریح جزئیات این خبر افزود: مأمورین پلیس آگاهی پاسگاه جون آباد در نزدیکی شهر زاهدان پس از مشکوک شدن به یک دستگاه اتوبوس اقدام به بازرسی از خودروی فوق کردند و موفق شدند از این خودرو تعداد 161 دستگاه تلفن همراه و مقادیر قابل توجهی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق که بصورت غیرقانونی در حال حمل بود را کشف کنند.
وی بیان کرد: این کالاها از طریق مرز آبی وارد کشور شده بود و متخلفین قصد انتقال آن به شهرستان زاهدان به جهت عرضه در سطح بازار را داشتند که با هوشیاری مأمورین در اقدام خود ناموفق بودند
وی افزود: کالاهای مکشوفه به اداره اموال تملکی استان تحویل شد و متهمین به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در ادامه شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز اقدامات اولیه را آغاز که با استعلامات صورت گرفته از دانشگاه علوم پزشکی لوازم آرایشی کشف شده غیر قابل مصرف اعلام شد و درخصوص گوشی های همراه نیز طبق نظریه گمرک هیچگونه مجوزی برای ورود به کشور صادر نشده بود.
مدنی فدکی بیان کرد: شعبه رسیدگی کننده با توجه به عدم ارائه مدارک و مستندات قانونی توسط متهمین رأی بر محکومیت متخلفین به میزان 992 میلیون ریال و ضبط کالاهای مکشوفه به نفع دولت صادر کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار