۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱
ادامه واکنش‌ها به کشف کالای قاچاق در بندرشهید رجایی؛

ناجا:210 کانتینر کشف کرده‌ایم/ملزم به ارائه اسناد نیستیم

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان از صحت کشف و شناسایی ۲۱۰ کانتینر حاوی کالای قاچاق به ارزش ۱۹۰ میلیارد تومان از یک باند بزرگ قاچاق با استفاده از جعل اسناد در هرمزگان خبر داد و گفت: 26 نفر از رابطان و کسانی که در دو سازمان مرتبط با این باند همکاری داشته اند، دستگیر شده و چهار نفر آن‌ها در حال حاضر در زندان به سر می‌برند.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۶۸۴۸۵
ناجا:210 کانتینر کشف کرده‌ایم/ملزم به ارائه اسناد نیستیم
به گزارش مانا، سرهنگ علی‌اصغر خرم روی در یک نشست خبری دراین باره گفت: کشف و شناسایی تعداد 210 کانتینر صحت دارد اما تمامی این کانتینرها ضبط نشده و تنها تعداد شش کانتینر از این باند قاچاق ضبط‌شده که در بررسی اسناد و مدارک کشف‌شده، میزان کانتینر این باند قاچاق کالا به 210 کانتینر رسید.
وی با تائید خبر کشف 210 کانتینر حاوی کالای قاچاق، اضافه کرد: نیروی انتظامی با ضوابط قضایی در تماس است و ملزم به ارائه اسناد و مدارک خود به‌غیراز مراجع قضایی نیست.
خرم روی با اشاره به اینکه زمانی که قرار قضایی افراد موجود است انکار کردن دیگر معنایی ندارد، خاطرنشان کرد: کارکنان دو سازمانی که با این باند قاچاق همکاری کرده بودند، دستگیر و در قوه قضایی پرونده‌ دارند.
شایان ذکر است اظهارات جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان در حالی انجام شده که استاندار هرمزگان طی روزهای گذشته کشف 210 کانتینر کالای قاچاق را تکذیب کرده و خواستار ارایه مدارک این موضوع شده بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار