۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹

اعلام وضعیت قرمز در دومین خط کشتیرانی تایوان

کشتیرانی YANG Ming Marine تایوان در سه ماهه دوم سال جاری مالی ضرر خالص 153.5 میلیون دلاری به بار آورد.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۶۸۲۵۴
اعلام وضعیت قرمز در دومین خط کشتیرانی تایوان
به گزارش گروه بین الملل مانا، شرکت کشتیرانی و حمل و نقل YANG Ming Marine –دومین خط کشتیرانی کانتینری بزرگ تایوان-ضرر خالص 153.5 میلیون دلار را در سه ماه دوم سال جاری متحمل شد که نسبت به 9.97 میلیون دلار مدت مشابه سال گذشته حکایت از وخامت شرایط دارد.
این گزارش ادامه داد: میزان درآمد YANG Ming Marine تایوان نیز در سه ماه دوم سال جاری میلادی با روند کاهشی 14.8 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته همراه بود.
در شش ماه نخست سال جاری، دومین کشتیرانی کانتینری بزرگ تایوان با ضرر خالص 8.5 میلیارد دلارمواجه شد در حالی که در مدت مشابه سال گذشته سود خالص 303.6 میلیون دلارگزارش شده بود.
ناگفته نماند شرایط نامطلوبی بر کشتیرانی های مهم دنیا نیز سایه افکنده است به طوری که وضعیت کشتیرانی مرسک- بزرگترین کشتیرانی کانتینری دنیا- در سه ماه دوم سال جاری میلادی قرمز گزارش شد و دو غول بزرگ کشتیرانی ژاپن" K Line وNYK Line "در مدت مشابه نیز ضرر خالص را شاهد بودند.
کشتیرانی YANG Ming Marine در دسامبر 1972 میلادی فعالیت اش را آغاز کرد و ناوگانی با 105 فروند کشتی کانتینری با سایزهای متفاوت 1.005 TEU تا 14.198 TEU را در اختیار دارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار