۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۶
در بندر چابهار:

بازاریابی؛ مهمترین اولویت برای سرمایه گذاری است

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان گفت: اولویت اصلی در انعقاد قرارداد ها برای سرمایه گذاری با شرکتهایی است که خود دارای بازار باشند.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۶۶۳۸۳
بازاریابی؛ مهمترین اولویت برای سرمایه گذاری است
به گزارش مانا دکتر بهروز آقایی در اولین جلسه کمیته سرمایه گذاری در چابهار گفت: با توجه به نگاه ویژه دولت و سیاستهای سازمان بنادر و دریانوردی نسبت به بندر چابهار، موضوع "بازاریابی" برای سرمایه گذاری در بندر چابهار ازمهمترین اولویت های سرمایه گذاری است.
وی افزود:  کلید توسعه و تنها راه نجات بندر چابهار بحث بازاریابی است و اولویت اصلی در انعقاد قراردادها برای سرمایه گذاری با شرکتهایی است که خود دارای بازار باشند.
دکتر آقایی با بیان مهمترین روش سرمایه گذاری در چابهارخاطر نشان کرد: مهمترین روش سرمایه گذاری در چابهارروش برد-برد است زیرا در استفاده از این روش تعهد و پایبندی سرمایه گذاران به منطقه و بندر بیشتر می شود.
وی با تأکید بر هدفمند بودن منابع مالی عنوان کرد: منابع مالی ما باید به صورت هدفمند برای ایجاد زیرساختها مانند آب و برق و راه های دسترسی برای سرمایه گذاران باشد.
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان با تشریح فرایند سرمایه گذاری در دیگر مناطق بندری کشور به تعهدات سرمایه گذاران در قراردادها اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به مراجعه مکرر سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این بندر اقیانوسی؛ پی گیری منطقه ویژه شدن بندر چابهار، تعیین و تکلیف زون بندی اراضی با توجه به چشم اندازهای مشخص شده و اخذ مجوزهای زیست محیطی طرح ها، مهمترین موضوعات و برنامه های پیش روی بندر چابهار است.
وی در پایان بر انسجام بخشی روند سرمایه گذاری، تدوین شیوه مراحل جذب سرمایه گذاری در کوتاه ترین زمان، تاکید کرد
ارسال نظرات
آخرین اخبار